معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

حمایت کمیته امداد استان تهران از 22 هزار دانش‌‌آموز

۱۴ میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی به مددجویان تهرانی پرداخت شد

تهران (پانا) - معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از پرداخت بیش از 14 میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت آن نهاد در سال 1401 خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
حمایت کمیته امداد استان تهران از 22 هزار دانش‌‌آموز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حسین زمانیان با ارائه گزارشی از فعالیت های این نهاد در راستای خدمت رسانی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت،گفت: هم اکنون 22 هزار و 446 دانش آموز و همچنین 1480دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 14 میلیارد و 488 میلیون تومان برای کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است، افزود: 12 میلیارد و 339 میلیون تومان از این مبلغ برای کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و 2 میلیارد و 149 میلیون تومان نیز برای پرداخت شهریه دانشجویان پرداخت شده است.

زمانیان ادامه داد: کمک به تحصیل فرزندان مددجویان یکی از فعالیتهای این نهاد در زمینه پیشگیری و قطع زنجیره فقر از سرپرستان خانوار به فرزندان است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، تصریح کرد: تا کنون تعداد 201 مددجو به رتبه های بالای تحصیلی رسیده و جزء افراد موفق جامعه هستند و در کنار توانمندی خود به خانواده و افراد نیازمند نیز کمک می کنند.

وی بیان کرد: هم اکنون 212نفر از دانشجویان علوم پزشکی و همچنین 21 نفر از ورودی های سال 1401 دانشگاه فرهنگیان از مددجویان تحت حمایت این نهاد هستند.

زمانیان ارائه 19 هزار و 587 مورد خدمات فرهنگی، آموزشی، تربیتی و اردویی و همچنین توزیع 13000 بسته نوشت افزار میان دانش آموزان را از دیگر خدمات کمیته امداد استان تهران در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار