افزایش مهارت‌های پرورشی در کارگاه «جذاب شو» مربیان تربیتی مدارس قم

قم(پانا)- کارگاه آموزشی «جذاب شو» ویژه ارتقاء مهارت‌های معاونان پرورشی و مربیان تربیتی مدارس استان قم، امروز در محل اردوگاه دانش‌آموزی ملاصدرای کهک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش مهارت‌های پرورشی در کارگاه «جذاب شو» مربیان تربیتی مدارس قم

کارگاه آموزشی «جذاب شو» با تکیه بر افزایش مهارت های آوایی و حل مساله ویژه معاونان پرورشی و مربیان تربیتی مدارس استان قم، امروز در دو نوبت صبح و عصر در محل اردوگاه دانش آموزی ملاصدرای کهک برگزار شد.

در ابتدای این کارگاه، روح الله امینی، رئیس اداره امور تربیتی معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در سخنانی با تشریح جزئیات کارگاه، از معاونان پرورشی و مربیان تربیتی مدارس خواست با حضور پرشور و با انگیزه در برنامه های طراحی شده، نسبت به افزایش توانمندی های خود و انتقال مهارت ها به دانش آموزان و کیفیت بخشی بیش از پیش به فعالیت های پرورشی اقدام کنند.

همچنین حجت الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با تشریح اهداف برگزاری کارگاه عنوان کرد: به دنبال فرمایش رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در دیدار معلمان مبنی بر افزایش جذابیت در فعالیت های پرورشی، موضوع جذاب سازی برنامه ها و ارتقا توانمندی معاونان پرورشی و مربیان مدارس در اولویت قرار گرفت.

در ادامه، مجید نجفی زاده از مربیان کشوری سازمان دانش آموزی، با معرفی سابقه فعالیت های این سازمان در کشورهای جهان و ایران و تاثیر مهارت های مربیان در جهت دهی تربیتی دانش آموزان، به بیان گوشه هایی از آموزش های تشکیلاتی، تشویق ها و فریادهای شادی و آواها و بازی های گروهی اردویی پرداخت.

در بخش مهارت افزایی نیز شرکت کنندگان با مهارت «تار و پود» و نیز مهارت حل مساله در قالب خلاقیت «نجات تیله» با ابزارها و وسایل ساده آشنا شدند.

این کارگاه با حضور متبرک پرچم آستان قدس رضوی همزمان با ایام شهادت امام رضا(ع) و ذکر توسل به آن حضرت همراه بود؛ همچنین گشت و گذار معاونان و مربیان در بخش های مختلف تفرجگاه ملاصدرا و تشکیل گعده های صمیمی و گفتگو با مسئولان در آلاچیق ها و سایه سار درختان در کنار استفاده از امکانات ورزشی و وسایل بازی و سرگرمی، بخش قابل توجهی از زمان کارگاه اردویی امروز را تشکیل می داد.

در کارگاه فوق، مسئولان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهک، سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 3 و مسئولانی از دیگر نواحی و مناطق آموزش و پرورش به همراه مدیر سازمان دانش آموزی و 150 معاون پرورشی و مربی تربیتی مدارس استان حضور داشتند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار