در دومین مرحله جذاب‌سازی فعالیت‌های پرورشی

کارگاه «جذاب شو» ویژه معاونان پرورشی مدارس قم برگزار می‌شود

قم (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از برگزاری کارگاه یک روزه جذاب‌سازی فعالیت‌های پرورشی با عنوان «جذاب شو» ویژه معاونان پرورشی و مربیان تربیتی مدارس استان در اردوگاه ملاصدرای کهک خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۸۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه «جذاب شو» ویژه معاونان پرورشی مدارس قم برگزار می‌شود

حجت الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در گفتگویی اظهار کرد: به دنبال بیانات گهربار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خطاب به معلمان مبنی بر اینکه «کار پرورشی جذاب باشد» بر آن شدیم تا با برگزاری دوره های توانمندسازی ویژه معاونین و مربیان پرورشی مدارس در تحقق منویات و رهنمودهای ایشان گامی برداریم.

وی افزود: در مرحله اول این اقدام و در اردیبهشت ماه سال جاری، اولین اردوی آموزشی، تحولی معاونت پرورشی با رویکرد توانمندسازی و کیفیت بخشی مربیان و مشاوران استان قم با حضور ۱۴۵ نفر و به مدت ۳ روز در اردوگاه بین المللی شهید باهنر تهران برگزار شد.

امینیان با اشاره به دومین مرحله اقدامات جذاب سازی گفت: کارگاه یک روزه جذاب سازی فعالیت های پرورشی با عنوان «جذاب شو» ویژه معاونان پرورشی و مربیان تربیتی مدارس استان، روز سه شنبه 23 خردادماه از ساعت 7 تا 18 در اردوگاه دانش آموزی ملاصدرای کهک برگزار می شود.

وی با ذکر جزییات کارگاه فوق عنوان کرد: این کارگاه با حضور اساتید ملی و استانی و با سرفصل های «چگونه اردوی یکروزه جذاب برگزار کنم»، «چگونه مربی خلاق شوم»، «چگونه دانش آموز خلاق تربیت کنم»، «سرودها و آواهای دانش آموزی» و ... برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار