مسئول تعلیم تربیتی و مربی حلقه‌های صالحین پایگاه بسیج کوثر:

هدف از برگزاری اردوهای زیارتی، درک ارزش والای ائمه اطهار است

بهارستان دو (پانا) - مسئول تعلیم تربیتی و مربی حلقه‌های صالحین پایگاه بسیج کوثر مهم‌ترین هدف اردوی یک روزه قم_جمکران  را تجدید بیعت دختران بسیجی با امام زمان(عج) و حضرت معصومه(س) ودرک ارزش والای این حضرت در دین اسلام دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۷۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری اردوهای زیارتی، درک ارزش والای ائمه اطهار است

فاطمه الماسی، مسئول تعلیم تربیتی و مربی حلقه‌های صالحین پایگاه بسیج دختران کوثر شهرستان بهارستان، در اردوی یک روزه قم جمکران در گفت وگو با پانا بیان کرد: برخلاف دوران قدیم که درخت جهالت به ثمر نشسته بود و همه زنان را به چشم انسان‌هایی می‌دیدند که باعث شرم وسرافکندگی جامعه و خانواده خویش بودند، بعد از تولد حضرت فاطمه(س) این کوثر الهی، نگاه جامعه نسبت به زن تغییر یافت و باعث شد زمینه‌ برای پیشرفت نسل‌های بعد و همچنین حضرت معصومه(س) فراهم شود.

وی ادامه داد: حجاب و آشنایی با سیره ائمه طاهره دو اصل اساسی برای پایداری زندگی سالم دختران است؛ حضرت معصومه(س) از جهت شخصیت فردی و کمالات روحی در بین فرزندان باب الحوائج موسی‌بن‌جعفر بعد از امام رضا(ع) در والاترین رتبه جای دارد و حجاب یکی از بارزترین شخصیت های ایشان بوده است.

الماسی در خصوص اهمیت جایگاه زن و دختران در جامعه بعد از انقلاب اسلامی عنوان کرد: مردم دنیا دید نادرستی نسبت به بانوان در جای جای دنیا داشتند که بعد از انقلاب اسلامی این دید کاملاً اصلاح شد و زنان دلیر کشورمان با افتخار آفرینی و مشارکت‌شان در تمام عرصه ها موجب سربلندی تمام بانوان مسلمان دنیا شد.

مسئول تعلیم تربیتی ومربی حلقه‌های صالحین پایگاه بسیج دختران کوثر ضمن اشاره به اجرای اردوی زیارتی با رویکرد آموزشی اظهار کرد: هدف اصلی اردوی مذهبی آشنایی با شخصیت های مذهبی تاریخ ساز و اماکن زیارتی، سیاحتی فرهنگی به دانش‌آموزان است این نکته حائز اهمیت به دانش آموزان است که انس با اهل بیت به خصوص حضرت معصومه(س) و حضرت فاطمه(س) نشانگر پیروی از راه این دو مظهر پاکی است که حاصل آن خشنودی پروردگار خواهد بود.

وی در پایان، در تکمیل سخنانش‌ افزود:‌‌ اردوی اخیر یکی از موفق‌ترین و هدف‌دارترین اردوهای برگزار شده در سطح پایگاه بسیج دختران کوثر بود و هدف از برگزاری این اردو یک روزه مذهبی؛ دانش‌آموزان بسبجی حس و حال خوب فضای حرم حضرت معصومه(س) تحربه کنند و بیعتی دوباره با ایشان ببندند که همیشه پیرو راه ایشان باشند .

خبرنگار دانش‌آموز، حنانه کربلائی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار