۱۱ هزار و ۵۲۸ معلم خراسان جنوبی برخوردار از سهام مالکانه

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوی گفت ۱۱ هزار و ۵۲۸ معلم زن و مرد عضو صندوق ذخیره فرهنگیان استان از سهام مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان برخوردار شدند و از سایت صندوق ذخیره در قسمت صورت وضعیت، ارزش سهام مالکانه ایشان قابل مشاهده است.

کد مطلب: ۱۳۷۶۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۱ هزار و ۵۲۸ معلم خراسان جنوبی برخوردار از سهام مالکانه

سید علیرضا موسوی در کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان استان، اظهار کرد: با راه‌اندازی سامانه صورت وضعیت مالی و ارزش مالکانه در وب سایت صندوق، اعضای شاغل و بازنشسته موسسه می‌توانند به صورت آنلاین، سهم خود از ارزش مالکانه موسسه و امتیازی که بر اساس آن ارزش مالکانه به آنها تعلق می‌گیرد را مشاهده کنند.

وی، با بیان این مطلب که ارزش مالکانه جزو مطالبات سنواتی فرهنگیان شاغل و بازنشسته عضو صندوق طی ۱۲ سال گذشته بوده است، تأکید کرد: بر اساس این طرح مالکیت بخشی از دارایی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان از خردادماه سال جاری به صورت تدریجی به اعضای بازنشسته آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: ارزش مالکانه، یک طرح چند مرحله‌ای و تدریجی است، بنابراین با اجرای کامل این طرح منافع فرهنگیان در بلندمدت حفظ و تأمین می شود؛ همچنین به تدریج سهام همه شرکت‌هایی که قابلیت ورود به بورس را داشته باشند به صاحبان اصلی آنها یعنی فرهنگیان واگذار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار