مدیرکل آموزش و پرورش:

حضور بیش از ۴۰۰ هزار دانش‌آموز اصفهانی در پایگاه‌های اوقات فراغت استان مورد انتظار است

اصفهان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت در امور پرورشی استفاده از فرصت‌ها حائز اهمیت است و در این زمینه استفاده از فرصت تابستان برای اقدامات تربیتی حائز اهمیت است و افق دید ما برای این موضوع، حضور بیش از ۴۰۰ هزار دانش‌آموز برای استفاده از کلاس‌های تابستانه و اوقات فراغت است و تمام ظرفیت آموزش و پرورش و دستگاه‌های استان را در این زمینه به کار گرفته می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۶۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور بیش از ۴۰۰ هزار دانش‌آموز اصفهانی در پایگاه‌های اوقات فراغت استان مورد انتظار است

محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش، در گردهمایی معاونین پرورشی اداره آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اصفهان اظهار داشت: کار مربیان پرورشی تخصصی است؛ این از دیرباز وجود داشته است و باتوجه‌به جذابیت‌های موجود در حوزه تربیتی این کار تخصصی سنگین‌‌تر است و در این زمینه باید اقدامات شاخصی انجام دهیم و در حوزه نیروی انسانی امسال جذب در دستور کار است.

وی ادامه داد: در امور پرورشی استفاده از فرصت‌ها حائز اهمیت است و در این زمینه استفاده از فرصت تابستان برای اقدامات تربیتی حائز اهمیت است و افق دید ما برای این موضوع، حضور بیش از ۴۰۰ هزار دانش‌آموز برای استفاده از کلاس‌های تابستانه و اوقات فراغت است و تمام ظرفیت آموزش و پرورش و دستگاه‌های استان را در این زمینه به کار خواهیم گرفت.

ابراهیمی تأکید کرد: موضوع حکمرانی آموزش و پرورش بسیار حائز اهمیت است و باید در فرایند تربیتی، در تابستان نیز باید محوریت آموزش و پرورش در نظر گرفته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: در موضوع همکاری با نهادهای جامعه‌پذیر که بر روی دانش‌آموز اثر دارد از قبیل مسجد باید استفاده‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار