چمران: گنجایش معابر تهران برای خودرو تکمیل شده است

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران با اعلام اینکه گنجایش معابر تهران برای خودرو تکمیل شده است، گفت تردد فعلی فوق ظرفیت بزرگراه‌هاست‌.

کد مطلب: ۱۳۷۵۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
چمران: گنجایش معابر تهران برای خودرو تکمیل شده است

مهدی چمران در حاشیه یکصد و پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز مجمع عمومی شرکت اتوبوسرانی برگزار می‌شود، اظهار کرد: مجمع عمومی این شرکت شوراست و تصمیمات در شورا اتخاذ و به اجرا گذاشته می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مرکز پژوهش‌های مجلس طرحی را برای رفع معضل ترافیک و کاهش آلودگی هوا ارائه داده است، خاطرنشان کرد: در جلسه هم‌اندیشی این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ایرادات برای اصلاح اعلام شد که یکی از اقدامات این طرح پیش‌بینی پیمایش خودروها و واگذاری سهم خودروهای کم پیمایش به دیگر خودروها بود.

وی با اعلام اینکه گنجایش معابر تهران برای خودرو تکمیل شده است، یادآور شد: تردد فعلی فوق ظرفیت بزرگراه‌هاست‌. امروز نیز قرعه کشی می‌کنند و حداقل یک میلیون خودرور اضافه می‌شود، بدون اینکه خودروهای فرسوده از رده خارج شوند.

چمران در خصوص واردات اتوبوس به تهران نیز گفت: روز یکشنبه گزارشی از سوی معاون حمل و نقل و ترافیک در خصوص اقدامات عملیاتی این معاونت ارائه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اگر ساختمان های اعلام شده ایمن باشند که بسیار خوب است، خاطرنشان کرد: باید بررسی شود که ساختمان های ناایمن نیز برای ایمن سازی اقدام کنند؛ پارکینگی که دیروز کلنگ‌زنی شده سازه جدایی از بیمارستان است و ارتباطی با بیمارستان ندارد. این پارکینگ متعلق به بیمارستان شریعتی است که به صورت مشارکتی با شهرداری ساخته می شود و یک یا دو بیمارستان دیگر نیز در برنامه وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار