رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران خبر داد:

آغاز ثبت‌نام مدارس شاهد استان اصفهان از اول خرداد‌

اصفهان (پانا) - رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، از آغاز ثبت‌نام مدارس شاهد از اول خردادماه سال ۱۴۰۲ خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام مدارس شاهد استان اصفهان از اول خرداد‌

مرضیه ذاکری رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران این اداره کل، در خصوص آغاز ثبت‌نام مدارس شاهد استان اصفهان از اول خردادماه اظهار کرد: ثبت‌نام مدارس شاهد در دو مرحله پیش ثبت‌نام، تکمیل فرم امتیازبندی در سامانه و بررسی مدارک به‌صورت حضوری و ثبت‌نام قطعی انجام می‌شود.

وی افزود: متقاضیان باید جهت پیش ثبت‌نام در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ در پایه اول ابتدایی از اول خردادماه تا بیست خرداد، پایه هفتم از ۲۱ خرداد تا ۱۰ تیرماه و در پایه دهم ۱ تیرماه تا ۲۰ تیرماه از طریق سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir اقدام به ثبت اطلاعات و تکمیل فرم امتیازبندی کنند. همچنین افزود زمان ثبت‌نام میان‌پایه‌ها در مدارس شاهد از اول مردادماه تا ۱۰ مردادماه خواهد بود.

ذاکری تأکید کرد: با عنایت به غیرحضوری بودن نام‌نویسی اولیه، تمامی متقاضیان اعم از دانش‌آموزان طرح شاهد شامل فرزند شهید، فرزند جانبازان بالای ۲۵ درصد و فرزند آزادگان، همچنین دانش‌آموزان غیر شاهد شامل افرادی که باتوجه‌به فرم بارگذاری شده در سامانه ثبت‌نام امتیاز کسب می‌کنند؛ باید در زمان مقرر به سامانه مراجعه و پیش ثبت‌نام را انجام دهند و در صورت کسب امتیازات لازم، از ایشان جهت ارائه اصل مدارک دعوت خواهد شد و پس از بررسی مدارک ارائه شده ثبت‌نام قطعی صورت می‌پذیرد.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران خاطرنشان کرد: تمامی ثبت‌نام‌های مدارس شاهد، در حیطه فرم امتیازبندی موجود در سامانه و بررسی صحت مدارک انجام خواهد شد و هیچ ثبت نامی خارج از ضوابط موجود نخواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار