جشن الفبای ۲۷ هزار دانش‌آموز کلاس اولی بوشهری برگزار شد

بوشهر (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت همزمان با پایان سال تحصیلی و به شکرانه فراگیری سواد خواندن و نوشتن، جشن الفبای ۲۷ هزار و ۶۳۴ دانش‌آموز کلاس اولی در مدارس استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۷۳۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
جشن الفبای ۲۷ هزار دانش‌آموز کلاس اولی بوشهری برگزار شد

غلامحسین مهران‌پور در آیین جشن الفبای یکی از مدارس غیردولتی شهر بوشهر اظهار کرد: دانش آموزان حدود یک سال است از محیط خانواده وارد محیط جدید مدرسه شده اند و با مفاهیم زیادی از جمله حروف الفبا آشنا شده اند.

مهران پور گفت: یاد گرفتن نوشتن اسم خودشان و درک و فهم بیشتر از محیط پیرامونی، شیرین‌ترین اتفاق برای دانش‌آموزان کلاس اولی است.

مهران‌پور تصریح کرد: دانش‌آموزان کلاس اولی پس از یک سال تلاش برای سواددار شدن، با شرکت در جشن الفبا، شاهد شکوفایی و ثمردهی کوشش خود هستند.

وی تاکید کرد: برگزاری جشن‌های دانش‌آموزی همراه با شعرخوانی و سرود، ضمن رقم زدن خاطره به یاد ماندنی برای کلاس اولی‌ها، محیط شاد و متنوعی را در مدرسه برای ایجاد انگیزه یادگیری در کودکان ایجاد می‌کند.

مهران‌پور در پایان تصریح کرد: به عنوان خادم همه آموزگاران هم‌استانی، از تلاش صادقانه همه معلمان کلاس اول ابتدایی قدردانی می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار