در گفت‌وگو با پانا:

نبی باقری‌ها: قهرمانی مقتدرانه پرسپولیس به سپاهان و استقلال فشار آورد

نیازی نیست ساپینتو قهرمانی را تبریک بگوید/جام حذفی منتظر استقلال هستیم/برای فرار از شکست، تخریب می‌کنند

تهران (پانا) - مدافع پیشین پرسپولیس معتقد است قهرمانی مقتدرانه سرخپوشان به سپاهان و استقلال فشار آورده و آن‌ها برای فرار از انتقاد هواداران شان تیم ما را تخریب می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۷۳۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نبی باقری‌ها: قهرمانی مقتدرانه پرسپولیس به سپاهان و استقلال فشار آورد

نبی باقری‌ها در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم اظهار داشت: «خدا را شکر بعد از یک‌فصل سخت پرسپولیس به حقش رسید. البته فصل سخت فنی نبود. چون حتی آن بازی‌هایی هم که امتیاز دادیم، برتر بودیم. به لحاظ داوری واقعاً اذیت شدیم و شرایط جامعه هم به خاطر اعتراضات به هم‌ریخت و باعث شد تا تمرکز تیم گرفته شود. خوشحالم که بعدازاین همه فراز و نشیب توانستیم مقتدرانه قهرمان شویم.»

وی افزود: «واقعاً پرسپولیس به لحاظ فنی قدرتمند ظاهر شد. به‌خصوص بعد از شکست مقابل سپاهان، تیم جمع‌وجور و همدلی و اتحاد بین بازیکنان بیشتر شد. این خواستن باعث شد تا تیم روی نوار برد بیافتد. دربی را بردیم و بازی‌های سختی که روی کاغذ داشتیم را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشتیم. بازی آخر هم متأسفانه عده‌ای به خیال خودشان دنبال به هم زدن تمرکز تیم بودند و با انواع حرف‌وحدیث‌ها می‌خواستند، بازی سخت شود. اما بازیکنان و مجموعه پرسپولیس خیلی باتجربه هستند. تیم نساجی مقابل هیچ حریفی در خانه این‌طور دست‌وپابسته نبود. آن‌ها ضعیف نبودند بلکه زورشان به قدرت پرسپولیس نمی‌رسید.»

مدافع پیشین پرسپولیس ادامه داد: «اگر دقت کنید پرسپولیس اصلاً مشخص نبود چه کسی را در پست مهاجم دارد. ترابی، امیری، صادقی، سروش، آل کثیر همه با جابجایی در موقعیت گل قرار می‌گرفتند. تیم شناور بازی کرد و توانست مرد تلاشش را بگیرد. خدا را شکر خیلی زود هم گل زدیم و حتی تیمشان یازده نفره هم بود، کامل تخت تسلط ما قرار داشت. این پرسپولیس با یحیی چند سال است که بالای ۶۵ امتیاز می‌گیرد. این تیم سیستم و برنامه دارد. حتی تمام دستیارانش هم عوض‌شده بودند. این نشان می‌دهد که تیم ساختاربندی داریم.»

نبی باقری‌ها گفت: «نمی‌دانم چرا در فوتبال ایران رقبا نمی‌توانند موفقیت تیم قهرمان را ببینند؟ مگر درویش و گل محمدی و خیلی از بازیکنان پرسپولیس قهرمانی استقلال را تبریک نگفتند؟ این نشان از بزرگی و عزت‌نفس بازیکنان و تیم ما دارد. پرسپولیس نیاز به تبریک گفتن ساپینتو ندارد. تیم‌های سپاهان و استقلال از قهرمانی مقتدرانه پرسپولیس به آن‌ها فشار آمده است. باآن‌همه هزینه نتوانستند قهرمان شوند و حالا برای رهایی از انتقادات، عوام‌فریبی می‌کنند. مربی حرفه‌ای باید ضعف خودش را قبول کند. استقلال در دربی باخت و در چند بازی به خاطر ترس ارنجش را تغییر داد. سپاهان اگر ملوان را می‌برد، کسی جلوی قهرمانی‌اش را می‌گرفت؟ این‌ها بهانه‌جویی است. بگذارید هرچه می‌خواهد بگویند.»

وی تأکید کرد: «امیدوارم در جام حذفی اگر توانستند نساجی را شکست دهند، به ما در فینال حذفی بخورند تا قدرت پرسپولیس را دوباره به آن‌ها نشان دهیم. خدا را شکر امسال هم دربی را بردیم و هم قهرمان شدیم. انشالله در حذفی هم قهرمان می‌شویم و ۳ گانه می‌گیریم. بردن دربی خودش برای خیلی از هواداران یک جام می‌ارزد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار