دفتر خبرگزاری پانا منطقه ۱۰ شهر تهران افتتاح شد

تهران(پانا) - با حضور سید احمد موسوی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش تهران دفتر خبرگزاری پانا در منطقه ۱۰ افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
دفتر خبرگزاری پانا منطقه ۱۰ شهر تهران افتتاح شد

به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی و همزمان با برگزاری یادواره شهدا در منطقه ۱۰، دفتر خبرگزاری پانا با حضور سید احمد موسوی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران، محمد خزایی مدیر سازمان دانش آموزی شهر تهران، مجید دامغانی معاون سازمان دانش آموزی، فاطمه طوسی مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۰ منطقه و تعدادی از دانش آموزخبرنگاران پانا افتتاح شد.

در این مراسم سید احمد موسوی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران ضمن تشکر و قدردانی از تلاشهای مسئولین آموزش و پرورش منطقه ۱۰ برای ایجاد دفتر خبرگزاری پانا بیان کرد: خبرنگار بودن یک مهارت به شمار می آید و کار خبری درآموزش و پرورش توسط دانش آموزان می توان زمینه ساز ارتقاء مهارت خبرنگاری شود که خوشبختانه این امر در حال رشد و توسعه است.

وی خطاب به دانش آموز خبرنگاران گفت: شما دانش آموزان از هنگامی که دوربین به دست می گیرید باید مبنای کار خبری تان این باشد که در راستای تقویت اهداف مقدس انقلاب اسلامی قدم بردارید و قلم بزنید و تلاش کنید که سرباز راستین امام زمان باشید.

همچنین در ادامه محمد خزایی مدیر سازمان دانش آموزی شهر تهران نیز با تقدیر از تلاشهای مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱۰ به خاطر افتتاح دفتر پانا در منطقه، بیان کرد: خبرگزاری پانا می تواند بستری برای رشد مهارت های اجتماعی و ارتباطی دانش آموزان باشد بنابراین با آغاز به کار این دفتر انتظار فعالیت های بیشتری در زمینه تهیه خبر و گزارش در حوزه موضوعات مربوط به دانش آموزی و مدارس از منطقه را داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار