وزیر کشور مطرح کرد؛

اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان

تهران (پانا) - وزیر کشور از اتخاذ تدابیر و ایجاد هماهنگی‌های لازم برای برگزاری امتحانات راحت و ایمن در سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان

احمد وحیدی صبح امروز در پایان بخش نخست نشست استانداران سراسر کشور با سرپرست وزارت آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این جلسه اظهار کرد: جلسه خوبی با حضور استانداران، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش برگزار شد که موضوع مهم مورد بحث در این جلسه احراز اطمینان از وجود شرایط مناسب در سراسر استان‌ها به‌منظور برگزاری آزمون‌های نهایی است که امسال تاثیر ۴۰ درصدی سهم سوابق تحصیلی را در کنکور دارد و در سال‌های بعد نیز افزایش پیدا می‌کند.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درخصوص تدابیر قطعی اینترنت برای برگزاری آزمون‌های نهایی گفت: در این جلسه برای قطعی اینترنت پیش‌بینی نداشتیم اما سایر پیش‌بینی‌ها در نظر گرفته شد تا برابر تدابیر وزارت آموزش‌وپرورش تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: این نشست با هدف اتخاذ تدابیر مناسب برای برگزاری امتحانات راحت و ایمن برگزار شد تا همه شرکت‌کنندگان اعم از دانش‌آموزان و اولیاء برای این امتحانات دغدغه خاطری نداشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار