انتقاد سید احمد علوی از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مصلی تهران

تهران (پانا) - عضو شورای اسلامی شهر تهران از عدم برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب انتقاد کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد سید احمد علوی از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مصلی تهران

سید احمد علوی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با حضور در مصلی تهران از مجموعه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد.

وی با حضور در غرفه کوشک کمیته فرهنگی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حفظ و نشر آثار حضرت امام (ره)، انتشارات انقلاب اسلامی، خط مقدم، موسسه جام جم و خبرگزاری فارس، سازمان زیباسازی شهرداری تهران از جدیدترین تالیفات فرهنگی آنان دیدن کرد.

سید احمدی علوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران از عدم برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب انتقاد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: اصلی ترین گلایه ما عدم برگزاری این نمایشگاه در مجموعه شهر آفتاب است چرا که مجموعه شهر آفتاب یک نمایشگاه تخصصی است می توانست در تنظیم ترافیک و دسترسی‌های تخصصی به مردم نقش ویژه ای داشته باشد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی تهران سبب ایجاد گرفتاری های ترافیکی و سردرگمی ها و دسترسی به مردم شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: اگر قرار است به مردم قولی بدهیم این خواهد بود این رویداد بزرگ فرهنگی برای آخرین بار است که در مصلی تهران برگزار می شود و باید تلاش کنیم در سال آینده فارغ از فضاها و جوسازی‌های اجتماعی و سیاسی در شهر آفتاب برگزار شود.

علوی تاکید کرد:دوستان ما در مجموعه شهر آفتاب باید تلاش کنند تا فضاها و بسترهای لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه تر نمایشگاه بین المللی کتاب را فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار