تفاهم نامه همکاری و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس امضا شد؛

ساخت و تکمیل ۶۰ کلاس درس هنرستانی توسط کمیته امداد حضرت امام(ره)

تهران (پانا) - تکمیل و بهره برداری از ۵ پروژه بزرگ آموزشی با ۶۰ کلاس درس متعلق به دانش آموزان هنرستان و زیربنایی بالغ بر ۱۰ هزار و۷۰۰ مترمربع در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۳۷۱۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ساخت و تکمیل ۶۰ کلاس درس هنرستانی توسط کمیته امداد حضرت امام(ره)

آیین انعقاد تفاهم‌نامه مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) در ساخت و تکمیل۶۰ کلاس درس هنرستانی با حضور حمیدرضا خان‌محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس و مصطفی خاکسار قهرودی قایم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.

خان محمدی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با قدردانی از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره)، گفت: همواره در حوزه مدرسه سازی شاهد همکاری و مشارکت کمیته امداد بوده‌ایم و امیدواریم سطح همکاری‌ها گسترش یابد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس با اشاره به سوابق کاری خود در حوزه فعالیت‌های خیری و جهادی گفت: دغدغه‌های خیرین را به خوبی درک می‌کنیم و انتظارات آن‌ها را در تسریع بهره‌برداری پروژه‌های مشارکتی و نام‌گذاری مدارس به حق دانسته و برآورده خواهیم کرد.

خان محمدی با اشاره به اینکه تاخیر در تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌ها غالبا به دلیل مشکلات اعتباری و عدم تخصیص بودجه مصوب است، ابراز امیدواری کرد با تلاش، همت و همکاری کمیته امداد این ۵ پروژه تا مهرماه آماده تحویل شوند.

براساس تفاهم نامه مشترک کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس، تکمیل و بهره‌برداری از ۵ پروژه بزرگ آموزشی با۶۰ کلاس درس متعلق به دانش آموزان هنرستان و زیربنایی بالغ بر۱۰ هزار و۷۰۰ مترمربع در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار