با حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور صورت گرفت؛

کلنگ‌زنی احداث هنرستان ۱۸ کلاسه در شهرستان آذرشهر

تهران (پانا) - همزمان با دور دوم سفر هیات دولت به آذربایجان شرقی، کلنگ احداث هنرستان ۱۸ کلاسه آذرشهر با زیربنای ۴۰۰۰مترمربع به دست معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به زمین زده شد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ‌زنی احداث هنرستان ۱۸ کلاسه در شهرستان آذرشهر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ حمیدرضا خان‌محمدی در جریان دور دوم سفر استانی رئیس‌جمهوری به آذربایجان شرقی از پروژه‌های مختلف این استان بازدید کرد.

دیدار صمیمانه با کارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان

خان‌محمدی در بدو ورود به استان آذربایجان شرقی با حضور در اداره کل نوسازی مدارس استان با کارکنان دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدارها رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ضمن شنیدن نکات و مسائل کارکنان و ارائه دستورات لازم، رویکردها و سیاست‌های جدید سازمان نوسازی مدارس کشور را نیز تبیین کرد.

کلنگ احداث هنرستان ۱۸ کلاسه آذرشهر

همزمان با سفر هیات دولت به آذربایجان شرقی، کلنگ احداث هنرستان ۱۸ کلاسه آذرشهر با زیربنای ۴۰۰۰مترمربع به دست معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به زمین زده شد.

خان‌محمدی، شروع احداث هنرستان ۱۸ کلاسه آذرشهر را رهاورد و از برکات دولت خدمتگزار در راستای سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان آذربایجان شرقی و مردم شریف آذرشهر برشمرد و باب خیری برای دانش‌آموزان عزیز منطقه به عنوان مدیران آینده کشور دانست.

بازدید از کارخانه تولید قطعات بتنی آماده

خان‌محمدی در ادامه از کارخانه تولید قطعات بتنی آماده، بازدید و از نزدیک از روند تولید ۱۳۷ حلقه سرویس بهداشتی بتنی آماده بازدید کرد.

گفتنی است ۱۱۰ مدرسه در استان آذربایجان شرقی در مناطق روستایی و صعب‌العبور فاقد سرویس بهداشتی مناسب هستند که طی قراردادی با یکی از کارخانجات تولید قطعات بتنی آماده ۱۳۷حلقه سرویس بهداشتی درحال ساخت است.

جلسه شورای اداری شهرستان آذرشهر

جلسه شورای اداری شهرستان آذرشهر به ریاست خان‌محمدی، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد.

وی در راستای سفر هیات دولت به استان آذربایجان شرقی ضمن حضور در شهرستان آذرشهر و بازدید از پروژه‌های عمرانی اداره کل نوسازی مدارس استان در جلسه شورای اداری که به ریاست او برگزار شد، اظهار داشت: با اجرایی شدن طرح مولدسازی املاک مازاد، تمامی مدارس نیمه‌تمام خیری و دولتی در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

خان‌محمدی افزود: شاداب‌سازی و بهسازی محیط‌های آموزشی از اولویت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور است که در همین ارتباط، امسال ۳۰ هزار مترمربع از محوطه مدارس آذرشهر آسفالت خواهد شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همچنین اشاره کرد: علاوه بر سایر تجهیزات ارسالی نوسازی مدارس استان به مدارس آذرشهر به برکت سفر ریاست محترم جمهوری به استان، تجهیزات مدارس بالغ بر ۲ میلیارد تومان نیز به آذرشهر اختصاص یافت که در سال ۱۴۰۲ به آموزش و پرورش منطقه ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار