افزایش ۷.۳ درصدی تردد در محورهای برون شهری در شبانه‌روز گذشته

تهران (پانا) - مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام‌کرد در شبانه‌روز گذشته براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۵۱۴ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، تردد در این محورها نسبت به روز قبل ۷.۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

کد مطلب: ۱۳۷۱۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۷.۳ درصدی تردد در محورهای برون شهری در شبانه‌روز گذشته

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، بررسی آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل میدانک تا نساء و ترافیک سنگین در آزادراه تهران- پردیس محدوده تونل ۴ حکایت دارد.

البته در محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت (رفت و برگشت) ترافیک روان گزارش شده است. همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز نشان‌دهنده ترافیک سنگین در آزادراه کرج- قزوین محدوده مهرویلا، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج محدوده پل فردیس و ترافیک سنگین در محور شهریار- تهران محدوده شهر قدس است.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع،‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۱ درصد، اوج تردد بین ساعت‌های ۱۶ الی ۱۷ و کمترین تردد بین ساعت‌های سه تا چهار صبح انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار