رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و توسعه مدارس و مراکز غیردولتی:

عکس به‌عنوان یک رسانه پرقدرت می‌تواند به ترویج فرهنگ کمک کند

مشهد (پانا) - رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و توسعه مدارس و مراکز غیردولتی گفت برگزاری چنین جشنواره‌هایی در ارتقای سطح عکاسی جامعه بسیار اثرگذار است و این جشنواره جنبه فرهنگی بسیار عالی دارد، چرا که عکس به‌عنوان یک رسانه پرقدرت می‌تواند به ترویج فرهنگ در جامعه کمک کند.

کد مطلب: ۱۳۷۰۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
عکس به‌عنوان یک رسانه پرقدرت می‌تواند به ترویج فرهنگ کمک کند

غلامرضا نیک پور رئیس اداره مشارکت های مردمی و توسعه مدارس و مراکز غیردولتی گفت: با توجه به اینکه وظیفه اصلی آموزش و پرورش در رابطه با بحث تعلیم و تربیت است، در زمینه تربیت دانش آموزان در زمینه های فرهنگی نیز می تواند به عنوان یک تربیت کننده و آمادگی برای ورود آنها به مسائل هنری و فرهنگی نقش داشته باشد.

وی ادامه داد: مطمئنا فعالیت های پرورشی جالبی که در مدارس انجام شود دانش آموزان آماده پذیرش این نقش و جایگاه و شرکت در این برنامه ها را خواهند داشت.

وی به پانا گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و حضور اساتید برجسته در جریان چنین جشنواره‌هایی می‌تواند در ایجاد جاذبه و دیده شدن چنین رویدادهای هنری بسیار اثرگذار باشد.

نیک پور گفت: حضور بچه ها که بیش از ۲۵۰۰نفر در این طرح شرکت کردند، خود نمونه بسیار جالبی بود که آنها با رغبت خوب و با یک رویکرد شادی در این همایش و مسابقه شرکت کردند و زیباتر آن که حال خوش برای بچه ها فراهم شد.

دانش آموز خبرنگار:حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار