برگزاری کمیته‌های چندگانه مجلس برای پیگیری مطالبات معلمان

یاسوج (پانا) - نماینده بویراحمد،دنا و مارگون در مراسم تجلیلی از معلمان نمونه استانی با تبریک هفته معلم عنوان کرد در هفته‌های آینده کمیته‌ای در خصوص همسان‌سازی حقوق و پیگیری مطالبات معلمان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۶۹۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کمیته‌های چندگانه مجلس برای پیگیری مطالبات معلمان

مهدی روشنفکر در این آیین گفت: ساماندهی منابع آموزش‌وپرورش یکی از فرمان‌ها رهبری معلم انقلاب در مجلس بررسی می‌شود.

وی تأکید کرد: حدود ۳۰۰ هزار نفر در حوزه آموزش، معلم و نیروهای اداری کمبود وجود دارد که از طریق‌های مختلف سعی در جذب داشتند اما این موضوع زیبنده آموزش‌وپرورش نیست بلکه باید به سمت دانشگاه فرهنگیان حرکت کرد.

نقش بارز دولت و مجلس انقلابی در اجرای رتبه‌بندی معلمان

روشنفکر در ادامه به تلاش‌های دولت و مجلس برای اجرای مطلوب طرح رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و افزود: در ۱۲ سال گذشته پیش‌بینی از اجرای معلمان را سخت می‌دانستند اما با کمک مجلس و آموزش و تحقیقات مجلس و دولت سرانجام این طرح اجرایی شد و در این طرح هرچند گلایه‌هایی وجود اما تلاش برای رفع مشکلات ادامه دارد.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون گفت: تا امروز بیش از ۴۲ هزار میلیارد تومان برای این طرح رتبه‌بندی تخصیص پیداکرده است، نظام رتبه‌بندی به موضوع افزایش کیفیت آموزش و اقتصاد معلمان توسط دولت و مجلس موردتوجه قرارگرفته است، آیین‌نامه رتبه‌بندی ۲۷ بار چکش‌کاری شد و اشکالات بعد از تبادل‌نظر موردبررسی و سعی در حل مشکلات قرارگرفته است تا وضع امروزی مشاهده شود و سبب رضایت ۷۰ درصدی شود و تلاش برای رضایت ۳۰ درصد مابقی وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار