استاندار خراسان رضوی :

شهید مطهری بود که باعث به وجود آمدن شخصی چون شهید سلیمانی شد

مشهد (پانا) - استاندار خراسان رضوی در آیین تجلیل از معلمین نمونه استان گفت شهید مطهری بود که باعث به وجود آمدن شخصی چون شهید سلیمانی شد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
شهید مطهری بود که باعث به وجود آمدن شخصی چون شهید سلیمانی شد

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در آیین تجلیل از معلمین نمونه استانی ضمن گرامیداشت روز معلم به استاد شهید مرتضی مطهری گفت: مسئله چه بود که در آن زمان ضرورت یک تحول اجتماعی، سیاسی، اندیشه ای به وجود آمد؟ جهان در آن روز به سوی یک دیکتاتوری بزک شده پیش میرفت و امروز هم دیکتاتوری ناشی از سرمایه داری فعال شده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سال‌های قبل هم فرمودند بشر در یک پیچ خطرناک قرار گرفته است و امام با اسلام ناب برای مقابله با این دیکتاتوری آمدند و آنچه می توانست جلوی این دیکتاتوری را بگیرد فقط اسلام ناب بود.

وی ادامه داد: شهید مطهری با این گنج و با هدایت و راهنمایی امام پشتوانه ای تهیه کرد و در اختیار این حرکت مردمی و جوششی قرار داد؛ همین تفکر بود که باعث به وجود آمدن شخصی مثل سردار شهید سلیمانی شد.

نظری با اشاره به اینکه آمریکای امروز با آمریکای ابتدای انقلاب از نظر قدرت در عرصه سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی یکی نیست؛ گفت: ایران امروز بسیار قدرتمند شده و خیلی مهم است که موفقیت های این کشور و جامعه را در همه ابعاد بدانیم و بفهمیم و به فرزندان خود یادآور شویم.

وی خاطرنشان کرد: ما می توانیم با اتکا به ظرفیت های خود به همه اهداف برسیم چه در استان و کشور و مراحل بالاتر اما باید ترس از حرکت را کنار بگذاریم.

وی در خصوص مسئله حجاب نیز افزود: حجاب یک ضرورت برای آرامش خود بانوان است. حجاب محدودیت است، اما هر محدودیتی بد نیست، سقف و در و دیوار خانه هم محدودیت است اما برای محافظت از ما ساخته شده است، حجاب نیز مصونیت می آورد و برای محافظت از زن، مرد و خانواده است.

استاندار خرسان رضوی در پایان نقش معلمان را در تبیین و هدایت حیاتی دانست و گفت: امیدواریم مشمول عنایات و برکات قرار بگیریم و با همراهی معلمان در راستای انقلاب توفیق خدمت گزاری داشته باشیم.

دانش آموزان خبرنگار:احدغایتی،خوشدل

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار