مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد:

موضوع تعلیم و تربیت یک موهبت الهی است

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو مشهد گفت موضوع تعلیم و تربیت موهبتی است که از خداوند به معلمین و انبیا الهی به ارث رسیده است.

کد مطلب: ۱۳۶۸۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
موضوع تعلیم و تربیت یک موهبت الهی است

علی فتح آبادی در حاشیه مراسم تقدیر از فرهنگیان به مناسبت روز معلم گفت: به مناسبت روز معلم بر خود می بالیم که می توانیم قدردانی کوچکی از فرهنگیان انجام دهیم، چون معلمین هستند که آینده دانش آموزان و در واقع آینده ایران را می سازند. من به شخصه از همه فرهنگیان محترم تشکر می کنم، به خاطر زحمت هایی که در راه تعلیم و تربیت به جان خریدند.

وی ادامه داد: برنامه هایی هم به مناسبت روز معلم برنامه ریزی کردیم، مانند امکانات رفاهی که به سمع و نظر همکاران محترم رسید و بحث تکریم فرهنگیان که بسیار مورد توجه قرار گرفت که انشاالله تقدیری از مدیران ارجمند ناحیه دو خواهیم داشت. همین طور سعی می کنیم در روز چهارشنبه هم تقدیر کوچکی از همکاران بازنشسته و پیشکسوت را هم داشته باشیم.

فتح آبادی افزود: ناحیه دو به نوبه خودش بحث تکریم فرهنگیان محترم را سرلوحه خود قرار داده است که در این راه باید از دو گروه ویژه و زحمتکش هم تقدیر کرد. سرایداران و خدمتگزاران محترمی که خالصانه در حال خدمت هستند شایسته تقدیر و تشکرند و ناحیه دو این موضوع را هم به سرانجام خواهد رساند.

دانش آموز خبرنگار: سید سبحان نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار