عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد؛

لزوم توجه به مشکلات اتوبوس‌های تندرو خط راه‌آهن - تجریش

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران برلزوم توجه به مشکلات اتوبوس‌های تندرو خط راه آهن - تجریش تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه به مشکلات اتوبوس‌های تندرو خط راه‌آهن - تجریش

سوده نجفی در یکصد و چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت روز ملی شوراها، ابراز امیدواری کرد که شاهد آبادانی و توسعه شهرها و روستاهای کشور باشیم.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تذکر به مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی، خاطرنشان کرد: خط بی آرتی راه آهن به تجریش به صورت مستقیم نیست و از راه آهن تا پارک وی و از پارک وی تا تجریش است و در مواردی مردم بعضاً در ایستگاه پارک وی ۴۰ دقیقه در انتظار اتوبوس هستند؛ این درحالی است که در گذشته این خط به صورت یکپارچه و مستقیم بود.

وی با بیان اینکه از ساعت ۲۱:۳۰ نوع اتوبوس‌ها تغییر می کند و بخش بانوان و آقایان در این اتوبوس‌های قدیمی و کوچک تفکیک نمی‌شود، تأکید کرد: مشکل سرمایش اتوبوس‌ها نیز از دیگر مسائل است که باید نسبت به این موضوع توجه شود.

نجفی با اشاره به تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شرکت شهربان و حریم بان، تصریح کرد: اگر این افراد مشمول این طرح می شوند، تبدیل وضعیت صورت بگیرد و اگر نیستند، اطلاع رسانی شود؛ چراکه مدارک دریافت شده اما هنوز پاسخی به آنها داده نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار