برگزاری امتحانات تکوینی در دبیرستان دخترانه مرضیه

شهرکرد (پانا) - با توجه به فرارسیدن پایان سال تحصیلی و نزدیک شدن به امتحانات پایانی دانش‌آموزان، امتحانات تکوینی برای آماده‌سازی ذهنیت دانش‌آموزان در دبیرستان دخترانه مرضیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری امتحانات تکوینی در دبیرستان دخترانه مرضیه

افسانه طاهری میرقائد مدیر دبیرستان دخترانه مرضیه شهرکرد در خصوص برگزاری امتحانات تکوینی گفت: با توجه به تغییرات گسترده در سیستم آموزش و پرورش بسنده کردن به امتحانات نهایی به عنوان تنها راه ارزشیابی برای دانش آموزان معقول نمی باشد به همین دلیل استفاده از رویکرد مستمر و فراگیر در طول سال برای دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه افزود: هدف از برگزاری ارزشیابی تکوینی مشخص شدن میزان سعی و تلاش دانش آموزان با فرایندی منظم و هدف دار در طول نه ماه تحصیلی می باشد که اجرای این فرایند منسجم برای رسیدن دانش آموزان به اهداف آموزشی و پرورشی معلمان صورت می گیرد تا دانش آموزان در کنار امتحانات نهایی به روش های دیگر سنجیده شوند.

وی در خصوص فواید برگزاری امتحانات تکوینی اظهار کرد: با برگزاری امتحانات تکوینی دانش آموزان می توانند ریشه ضعف و قدرت خود را پیدا کنند و با انگیزه بیشتر برای کسب نمره برتر تلاش کنند‌.

خبرنگار دانش آموزان پانا، مرضیه امیرخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار