رئیس سازمان نهضت سوادآموزی:

تشکیل نهضت سوادآموزی نشان از آینده‌نگری امام خمینی(ره) بود

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت تشکیل نهضت سوادآموزی نشان از آینده‌نگری امام خمینی(ره) بود که باید الگو و مسیر پیش روی فعالیت‌ها باشد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل نهضت سوادآموزی نشان از آینده‌نگری امام خمینی(ره) بود

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی؛ جلسه هم‌اندیشی رهیافت‌های نوین سوادآموزی زیست‌بوم جدید در استان خراسان رضوی به میزبانی معاونت سوادآموزی استان و با حضور شوشتری (مدیرکل آموزش و پرورش استان)، حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد (معاون فرهنگی استانداری) و علیرضا عبدی (معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور) و ۴۰ نفر از پژوهشگران، اساتید و صاحبنظران حوزه علمی و فناوری و با هدف ارائه راهکارهایی در راستای بهبود سوادآموزی و اعلام آمادگی میهمانان در این راه در مجتمع آموزشی و فرهنگی امام رضا(ع) مشهد مقدس برگزار شد.

علیرضا عبدی، معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور در این مراسم گفت: آینده‌نگری حضرت امام خمینی(ره) باید الگو و راه پیش رویمان باشد. ایشان در تمام سخنان و بیانیه‌هایشان اشاره مستقیم به ملت شریف ایران و سوادآموزی داشتند و در کمتر از یک سال از انقلاب اسلامی ایران، دستور تشکیل نهضت سوادآموزی را صادر کردند که این نشان از آینده‌نگری امام(ره) بوده است.

وی افزود: ما باید با روش‌های نوین و کارآمد، سوادآموزی را در مهین اسلامی ایران افزایش دهیم و بستری برای سوادآموزی تمامی اقشار جامعه فراهم آوریم. زیرا جامعه نیازمند سواد و آگاهی همگان است.

عبدی گفت: امیدواریم با توانایی و تجارب صاحبنظران و استادان منتخب با سرمشق از مکتب امام راحل، پیشرفت چشمگیری در سوادآموزی کودکان و بزرگسالان داشته باشیم و تلاش بر این داریم جلسات هم‌اندیشی به صورت جلساتی مداوم صورت بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار