جلسه مجمع اعضا و مجلس سازمان دانش‌آموزی منطقه لاران برگزار شد

لاران (پانا) - پنجمین جلسه اعضای سازمان دانش‌آموزی منطقه لاران و مراسم تجلیل از پیشتازان منتخب جشنواره ملی معرفی مفاخر به روایت دانش‌آموز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مجمع اعضا و مجلس سازمان دانش‌آموزی منطقه لاران برگزار شد

این مراسم با حضور یعقوب حیدری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه لاران، خدیجه اکبری معاون پرورشی، اعظم اسدی مسئول سازمان دانش آموزی و اعضای مجلس دانش آموزی در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش منطقه لاران برگزار شد، که دانش آموزان و مسئولین در این جلسه پس از تجلیل از منتخبین جشنواره معرفی مفاخر در خصوص بحث حجاب، نماز و قرآن به بحث و گفت و گو پرداختند.

یعقوب حیدری ضمن تبریک به پیشتازان افزود: با قرآن انس بگیرید و آن را سرلوحه زندگی خویش قرار دهید چراکه قرآن نور است و باعث هدایت شما می‌شود.

خدیجه اکبری نیز راه یافتن دانش آموزان را به مرحله استانی تبریک گفت و در ادامه عنوان کرد: شرط رسیدن انسان ها به درجات عالی توکل به خدا و توسل به قرآن است، انشالله که در آینده شما نیز یکی از مفاخر ملی باشید.

اعظم اسدی گفت: اسامی دانش آموزان برتر این جشنواره در منطقه لاران به این شرح است: لیلا کریم زاده هنرستان پروین اعتصامی و حضرت معصومه(س) سورشجان، بهاره رئیسی دبیرستان جوادالائمه(ع) سورشجان، نگار باقری مدرسه حضرت مریم(س)وانان، ابوالفضل مسعودی مدرسه ایثار مرغملک، علیرضا فتاحی از مدرسه شهید بهشتی وانان که از بین آن ها سید امیرحسین رضوی مدرسه شهید بهشتی وانان جزء 10 نفر برگزیده استانی شد و به مرحله کشوری راه یافت.

خبرنگار: لیلا کریم زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار