برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ناحیه 5 مشهد

مشهد (پانا) - محفل انس با قرآن کریم با هدف عمل به سخنان مقام معظم رهبری و سبکی نوین، با حضور حدود ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر منتخب قرآنی ناحیه ۵ مشهد، در دبیرستان علوم و معارف اسلامی متوسطه دوره دوم شهید مطهری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ناحیه 5 مشهد

نیره سادات توکلی مدیریت دبیرستان علوم و معارف اسلامی شهید مطهری گفت: امروزه مسابقات و محافل زیادی به نوجوانان اختصاص یافته و برای آنها جذابیت دارد، اما در بحث محافل قرآنی به دلایل مختلف، اینگونه نیست. بر همین اساس تلاش ما بر این بود که با دعوت مدعوین و مهمانان ویژه، سرگرمی های قرآنی متفاوت، اجرای منتخبین قرآنی در رشته های مختلف و برنامه های نوین، محفل ما صرفا محفلی ظاهری نباشد و تاثیر خود را بر نوجوانان بگذارد.

انسیه امامی، معاونت پرورشی دبیرستان علوم و معارف اسلامی متوسطه دوره دوم شهید مطهری گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که خیلی بر آن تاکید داشتند، جوانان باید قرآن را بیاموزند، با قرآن انس بگیرند و قرآن را دوست خود بدانند. دبیرستان علوم و معارف اسلامی شهید مطهری بر پایه علوم و معارف اسلامی است و یکی از رسالت های رشته علوم و معارف اسلامی، آشنایی جوانان با معارف دینی است. بر همین اساس میزبانی محفل انس با قرآن را با حضور منتخبین دختر قرآنی متوسطه اول و دوم ناحیه ۵ بر عهده گرفتیم.

حافظ روشندل، الهام حیدری گفت: من آموزگار هستم، هرچقدر بیشتر روی دانش آموز خود کار کنم، اگر خانواده به درس و اخلاق و تربیت اهمیت ندهد، زحمات من بیهوده است. بحث اعتقادی نوجوانان و جوانان امروز ما از ریشه مشکل دارد، اگر در خانواده پدر و مادر قرآن را پررنگ تر کنند، قطعا فرزند به این سمت سوق پیدا میکند.

دانش آموزان خبرنگار: ملینا زاروزائی، زینب طلوع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار