مسابقات شطرنج مدارس استثنایی استان اصفهان برگزار شد

اصفهان (پانا) - مسابقات شطرنج مدارس استثنایی اصفهان در دو گروه دختران و پسران ویژه دانش‌آموزان گروه جسمی – حرکتی و آسیب بینایی در آموزشگاه جسمی – حرکتی طاها برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات شطرنج مدارس استثنایی استان اصفهان برگزار شد

مسابقات شطرنج مدارس استثنایی اصفهان در دو گروه دختران و پسران ویژه دانش‌آموزان گروه جسمی - حرکتی و آسیب بینایی در آموزشگاه جسمی - حرکتی طاها برگزار شد.

در این دوره از مسابقات در گروه آسیب دیده بینایی دختران به ترتیب مبینا حسینی و نرگس اکبری دانش‌آموزان آموزشگاه شهید عابدی ناحیه ۵ موفق به کسب عناوین اول و دوم شدند.

همچنین در گروه آسیب دیده بینایی پسران، محمدرضا خواجه گیلی از آموزشگاه مشتاق نجف‌آباد، سهیل یمانی از آموزشگاه باغچه‌بان شهرضا و سبحان بمانی از همین آموزشگاه به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در گروه جسمی - حرکتی دختران نیز مقام اول مشترک به عاطفه کرمی از آموزشگاه ساربان ۱ نجف‌آباد و آرمیتا خبازی از آموزشگاه طاها ناحیه ۲ رسید.

در این گروه مژگان کشانی از آموزشگاه طاها ناحیه ۲ موفق به کسب رتبه دوم شد و فاطمه قنبری و فاطمه مستجاب‌الدعوه از همین آموزشگاه رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

در گروه جسمی - حرکتی پسران تمامی برگزیدگان از آموزشگاه ساربان ۱ نجف‌آباد بودند که محمدمهدی عرشی در رتبه اول و محمد افشاری و ابوالفضل شکرالهی در رتبه دوم مشترک جای گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار