سرپرست مرکز پرورش استعدادهای درخشان دارالفنون شهرستان شهریار؛

روز قدس، روز استقامت، عدالت‌خواهی و اتحاد دنیای اسلام در مقابل استکبار جهانی است

شهریار (پانا)- سرپرست مرکز پرورش استعدادهای درخشان دارالفنون شهرستان شهریار در روز قدس گفت، روز قدس، روز استقامت، عدالت‌خواهی و اتحاد دنیای اسلام و روز انسجام جهانی و صف‌آرایی همه و بلکه همه مستضعفان در برابر ظلم‌ها، تجاوزها و خون‌ریزی‌های رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی است.

کد مطلب: ۱۳۶۳۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس، روز استقامت، عدالت‌خواهی و اتحاد دنیای اسلام در مقابل استکبار جهانی است

سیدقدیر محسنی سرپرست مرکز پرورش استعدادهای درخشان دارالفنون در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: فلسطین و قدس شریف، چراغ نجابت و آزادگی است. هر یک از ما همچون آیینه‌ای بی غبار، خواهیم توانست که این نور بی پایان را بازتاب دهیم و چشم و دل جهان را روشن کنیم. به راستی که اگر تمامی ملت ها دست به دست هم دهند خواهند توانست اسرائیل را از صحنه روزگار محو کنند.

وی ادامه داد: روز قدس، روز استقامت، عدالت‌خواهی و اتحاد دنیای اسلام و روز انسجام جهانی و صف آرایی همه و بلکه همه مستضعفان در برابر ظلم‌ها، تجاوزها و خون ریزی‌های رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی است.

محسنی تاکید کرد: پیام روشن روز جهانی قدس، به عنوان یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) که می‌فرمود «همچنان مسئله قدس اولین مسئله جهان اسلام و مسلمانان عالم است»، این است که جمهوری اسلامی ایران هرگز دفاع از حق و عدالت را به خاطر میل قدرت‌های استکباری کنار نمی‌گذارد و همچنان پیشتاز این حرکت مبارک باقی خواهد ماند.

وی اظهار کرد: روز جهانی قدس از سویی خروش امواج بلند و سهمگین ‌ فریاد امت متحد اسلام و جوامع اسلامی علیه سالها ستم، وحشی گری، اشغال و جنایت و از سویی دیگر همدردی با آلام ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین است؛ روزی نمادین برای پی گیری آرمانی مقدس و ماندگار است که با هیاهوهای مثلث امپراطوری رسانه ای زر و زور و تزویر و با طرح های فریبکارانه و شکست خورده‌ی سازش و عادی سازی روابط، هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

خبرنگار: علی عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار