نماینده ولی‌فقیه در مصلی نماز جمعه بخش گلستان:

روز قدس، روز اسلام و احیای مبانی دین است

بهارستان یک (پانا) - نماینده ولی‌فقیه در مصلی صاحب‌الزمان بخش گلستان، روز قدس را روز اسلام و احیای مبانی دین دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۳۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس، روز اسلام و احیای مبانی دین است

حجت‌الاسلام صمد بهرامی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه سیدالشهدا استان تهران، ضمن اشاره به راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس، روز اثبات زنده بودن آرمان‌های فلسطین و فرصت گران‌بهایی است که صدای مظلومیت مسلمانان فلسطینی را به گوش جهانیان برسانیم.

همچنین وی در ادامه اظهار کرد: دشمنان اسلام همواره سعی می‌کنند با عادی سازی مسئله مردم مظلوم فلسطین، کاری کنند که آرمان‌های فلسطین به فراموشی سپرده شود ولی باید بدانند مسلمانان هرگز چنین اجازه‌ای نمی‌دهند.

حجت‌الاسلام بهرامی در ادامه گفت: راه‌حل قضیه فلسطین، تنها اتحاد و وحدت مسلمانان جهان اسلام است و ما با متحد شدن، می‌توانیم از کودکان فلسطینی دفاع کنیم و کشورشان را نجات دهیم.

وی در خصوص دفاع از مردم فلسطین شرح داد: مردم فلسطین با دستان خالی، بدون هیچگونه تجهیزات در مقابل رژیم اشغالگر اسرائیل ایستادگی می‌کنند؛ ما مسلمانان نیز باید از این مردم، درس فداکاری بگیریم و همواره به مبارزه با ظلم و ستم ادامه دهیم.

همچنین عنوان کرد: روز قدس، روز هشدار به خیانت‌کارانی است که به فلسطین و مردم مظلوم آن خیانت کردند؛ ولی باید بدانند ما مسلمانان، چنین اجازه‌ای نمی‌دهیم و دست در دست هم از فلسطین دفاع می‌کنیم.

حجت‌الاسلام بهرامی در پایان ضمن قدردانی از کسانی که در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت کرده‌ بودند، گفت: امروزه موازنه قدرت تغییر کرده است و مردم مبارز فلسطین، دیگر از سنگ برای مبارزه استفاده نمی‌کنند؛ آنها با موشک‌هایی که اسرائیل به سمت‌شان پرتاب کرده است، با اسرائیل مبارزه می‌کنند و این نشان‌دهنده عزم راسخ آنها است؛ به امید روزی که فلسطین از چنگال رژیم اشغالگر صهیونیستی آزاد شود.

دانش‌آموز خبرنگار: یگانه عسکری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار