دعوت مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از فرهنگیان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

صدای دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرطنین‌تر از گذشته شده است

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از فرهنگیان و دانش‌آموزان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس‌ دعوت ‌کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
صدای دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرطنین‌تر از گذشته شده است

متن پیام عادل خالقی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی(ره): "روز قدس، روز اسلام است."

روز جهانی قدس، یادگار ماندگار حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و نماد رویارویی حق در برابر باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌ دیده فلسطین است. در روز قدس، نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام به نمایش می‌گذارد، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب نیز پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه بر می افرازند.

امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری مقام معظم رهبری تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آنها را نقش بر آب نموده به گونه‌ای که جبهه مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری این رژیم تروریستی و نامشروع را به ستوه آورده است و در داخل نیز، این رژیم جعلی با اعتراض های بی سابقه و اعتصابات گسترده دست به گریبان و در حال فروپاشی است و حمله به غزه و مسجدالاقصی و پاسخ جبهه مقاومت نابودی و فروپاشی این رژیم جعلی و کودک کش را تسریع خواهد نمود.

امسال نیز با وجود دسیسه های دشمنان بر خلاف توهمات صهیونیست‌ها، انگیزه‌های بیشتری در میان ملت شریف ایران و امت مسلمان ایجاد شده و با پویش‌های جهانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، صدای دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرطنین‌تر از گذشته شده است تا رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی و حامیان غربی آن بدانند که فلسطین مسأله اول امت اسلام است و در این راه امت اسلامی هوشیارتر و پویاتر از گذشته به وظیفه خود در قبال فلسطین و قدس شریف عمل خواهد کرد.

اینک که مجال دیگری برای فریاد علیه ظلم و ستم در این روز بزرگ فراهم آمده است، فرهنگیان و دانش آموزان استان شهید پرور سمنان همچون گذشته همراه و همگام با مردم روزه دار و تمامی مسلمانان جهان گوش جان به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب می‌سپارند و از تمامی دل‌های بی قرار دعوت به عمل می‌‌آورند تا با وحدت و گسترش تفکر مقاومت که نمونه‌ای از آن در شهدای مقاومت تبلور یافت، در راه بازگرداندن حتمی و قطعی قدس شریف به صاحبان اصلی آن در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس، سهمی هرچند کوچک اما ارزشمند داشته باشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار