بزرگ‌ترین رژه دریایی جبهه مقاومت در حمایت از فلسطین، فردا

تهران (پانا) - رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت نخستین رژه دریایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در کشور‌های محور مقاومت که ساحل و دریا دارند، فردا برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۲۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بزرگ‌ترین رژه دریایی جبهه مقاومت در حمایت از فلسطین، فردا

به گزارش صداوسیما؛ سردار رمضان شریف، رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: نخستین رژه دریایی کشورهای محور مقاومت همزمان فردا بعدازظهر در آب های خزر، خلیج فارس و دریای عمان برگزار می شود.

سردار شریف گفت: این رژه ساعت ۱۵ و ۳۰ بعدازظهر آغاز می شود و دراین رژه بیش از ۲۵۰۰ شناور مردمی و بسیجی، پرچم فلسطین و پرچم کشور عزیزمان ایران را حمل خواهند کرد.

سردار شریف افزود:این رژه پیام قابل توجهی برای رزمندگان فلسطینی درپی خواهد داشت و در شرایط کنونی که محاصره دریایی مردم فلسطین موضوعی زبانزد است، این رژه دریایی که در کشورهای حوزه مقاومت همزمان برگزار می شود پیام دیگری برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین دارد.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این رژه همچنین پیام ویژه ای برای جریان رژیم صهیونیستی غاصبی خواهد داشت که از هر فرصتی برای فشار بر مردم فلسطین استفاده می کند و سالهای آینده هم این رژه با عظمت بیشتری برگزار خواهد شد.

سردار شریف افزود: شعار اصلی ما در روز قدس امسال (روزجهانی قدس محور وحدت جهان اسلام و آزادی بیت المقدس) انتخاب شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار