طرح رهایی زندانیان جرایم غیرعمد به مدد دانش‌آموزان

لاران (پانا) - پویش کلاس مهربانی به منظور کمک برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در هنرستان پروین اعتصامی و حضرت معصومه (س) سورشجان منطقه لاران در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح رهایی زندانیان جرایم غیرعمد به مدد دانش‌آموزان

این برنامه با حضور یعقوب حیدری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه لاران، خدیجه اکبری معاون پرورشی، نبی الله عزیزی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش این منطقه و مجید صیادی مدیر ستاد دیه استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

یعقوب حیدری ضمن خوشامد گویی و آروزی قبولی طاعات به دانش آموزان گفت: در شب های قدر از خدا بخواهید در های رحمت و بهشت را برایتان باز کند و اگر بهشت خدا را میخواهید به بندگانش در زمین کمک کنید.

مجید صیادی نیز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در جمع دانش آموزان عنوان کرد: کمک کردن به دیگران می‌تواند زمینه ای برای زندگی بهتر برای همه ما ایجاد کند چرا که به هرشکلی که به دیگران کمک کنیم خداوند به همان شکل به ما کمک میکند.

صیادی در ادامه گفت: گاهی خداوند در مسیر زندگی ما جریاناتی قرار میدهد تا به سمت نیکی راهی شویم ولی ما همراهی نمیکنیم، باید وارد یک جریان خوب شد باید در یک مسیر خوب قرار گرفت تا عطر محبت در همه جای زندگی مان پخش شود.

خبرنگار: لیلا کریم زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار