سامانه بارشی فردا وارد کشور می‌شود؛ هشدار هواشناسی برای نوار غربی کشور

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی فردا چهارشنبه خبر داد و برای استان‌های نوار غربی کشور هشدار سطح قرمز بارش‌های سیل‌آسا صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
سامانه بارشی فردا وارد کشور می‌شود؛ هشدار هواشناسی برای نوار غربی کشور

بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در آذربایجان‌ غربی،‌ آذربایجان شرقی، غرب کرمانشاه،‌ غرب کردستان،‌ شمال ایلام، ارتفاعات البرز در استان‌های قزوین،‌ البرز و تهران رگبار پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

گستره و شدت بارش‌ها چهارشنبه و پنجشنبه نیمه غربی کشور را فرا گرفته و باعث رگبار،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در این مناطق می‌شود.

روز جمعه در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر و مناطقی از جنوب غرب کشور بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود. شنبه هفته آینده نیز در ارتفاعات البرز مرکزی و شمال سیستان و بلوچستان بارش پراکنده روی می‌دهد و در سایر مناطق کشور جو پایداری حاکم است.

امروز و فردا در استان‌های ساحلی دریای خزر وزش باد جنوبی همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود که در دامنه‌ها و ارتفاعات این استان‌ها وزش باد شدید خواهد بود. فردا شمال خلیج‌فارس و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دریای خزر مواج است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار