جلسه شورای قرآن، عترت و نماز استان قزوین برگزار شد

قزوین(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش قزوین ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت اصل و اساس آموزش وپرورش در چند بخش مهم خلاصه شده که یکی از مهمترین بخش‌ها امور پرورشی و تربیتی و در رأس آن امور قرآنی است.

کد مطلب: ۱۳۶۱۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای قرآن، عترت و نماز استان قزوین برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین؛ ظهر روز دوشنبه بیست و یکم فروردین ماه نشست شورای قرآن، عترت و نماز استان قزوین با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس ستاد اقامه نماز استان، مدیرکل نوسازی مدارس، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان، معاون پرورشی و فرهنگی، معاون تربیت بدنی و سلامت، معاون سوادآموزی، روسای ادارات ارزیابی عملکرد، حراست، قرآن و عترت و نماز ، تکنولوژی، مشاور امور آموزشی مدیرکل، معاونین پرورشی نواحی یک و دو، نمایندگان بسیج دانش آموزی استان، نماینده اداره کل اوقاف و امور خیریه، نماینده اداره کل تبلیغات اسلامی با موضوع نحوه برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام محمدزاده معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل ضمن تبیین اهمیت این مسابقات در تامین نیروی قرآنی جامعه به تشریح مسائل مربوط به این دوره از مسابقات پرداخت.

سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش نیز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: اصل و اساس آموزش وپرورش در چند بخش مهم خلاصه شده که یکی از مهمترین بخش‌ها امور پرورشی و تربیتی و در رأس آن امور قرآنی است.

وی افزود: قرآنی بار آوردن دانش آموزان کار بزرگی است؛ بنابراین باید با تمهید مقدمات مناسب و برخورد خوب و تکریم شرکت کنندگان در مسابقات در این مسیر نورانی گام برداریم.

سیاهکالی مرادی همچنین بر انتخاب مکان مناسب، فضاسازی محل برگزاری مسابقات و رعایت ملاحظات ایمنی و بهداشتی و همچنین استفاده از ظرفیت سایر نهادها تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار