اعلام اسامی روزها و محورهای هفته جوانی جمعیت ۱۴۰۲

تهران (پانا) - «۳۰ اردیبهشت سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت توسط رهبر معظم انقلاب است و در تقویم جمهوری اسلامی ایران، "روز ملی جمعیت" نام گرفته است.»

کد مطلب: ۱۳۶۱۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اعلام اسامی روزها و محورهای هفته جوانی جمعیت ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد ملی جمعیت، کاظم فروتن دبیر ستاد ملی جوانی جمعیت در آستانه هفته جوانی جمعیت، در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: چند سالی است که هفته منتهی به این روز، نامگذاری متناسب با جنس فعالیت‌ها در راستای افزایش جمعیت می‌شود. امسال نیز با توجه به ابلاغ "قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" و تشکیل ستاد ملی جمعیت و فرصت کوتاهی که برای عبور از تله جمعیتی پیش رو داریم، ضرورت این نامگذاری و انسجام و هماهنگی فعالیت‌ها حول محورهای ابلاغی چند برابر است. بر این اساس عناوین هفته منتهی به روز ملی جمعیت از ۲۴ اردیبهشت به ترتیب عبارتند از:

۲۴ اردیبهشت: رسانه و جوانی جمعیت

۲۵ اردیبهشت: مدیران و جوانی جمعیت

۲۶ اردیبهشت: خانواده موفق و جوانی جمعیت

۲۷ اردیبهشت: دستگاه‌های دولتی و جوانی جمعیت

۲۸ اردیبهشت: شرکت‌های خصوصی و جوانی جمعیت

۲۹ اردیبهشت: نخبگان و جوانی جمعیت

۳۰ اردیبهشت: گروه‌های مردم‌نهاد و جوانی جمعیت.
فروتن درباره محورهای محتوایی پیشنهادی در این هفته گفت: تقویت هویت مادری، تحکیم خانواده و تقویت نشاط درون خانواده، تک‌فرزندی و عوارض آن، مقابله با مساله سقط جنین، ناباروری، دلایل و راهکارها، ترویج ازدواج به وقت نیاز و جوانی جمعیت، دستاوردها و پیامدها، از جمله محورهای رویداد جوانی جمعیت و سند تحول جمعیتی هستند.
دبیر ستاد ملی جوانی جمعیت با اشاره به نامگذاری‌های هفته رویداد جوانی جمعیت که در اردیبهشت برگزار خواهد شد، گفت: این نامگذاری‌ها با محور «سهم من از جوانی ایران؟» است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار