مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

نقش مدیران در ارتقا مدارس شاهد انکارنشدنی است

مشهد(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت هدف ارتقا مدارس شاهد است و این موضوع با حضور مدیرانی دلسوز و پای کار اتفاق می‌افتد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نقش مدیران در ارتقا مدارس شاهد انکارنشدنی است

سید امیر شوشتری گفت: در معرفی و انتخاب مدیران با بررسی دقیق رزومه آن ها درست عمل شود تا خدایی نکرده با انتخاب نادرست خطا نکنیم.

وی ادامه داد: باید در مورد انتخاب مدیران دقت کافی صورت گیرد تا مدیرانی شایسته با رویکرد مدارس شاهد پای کار بیایند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسن‌زاده نامقی مدیر کل بنیاد شهید استان خراسان رضوی در ادامه گفت: یکی از دغدغه هایی که در خصوص آموزش و پرورش وجود دارد و متاسفانه در سال های گذشته شنیده شد حضور یک جریان نفوذی در جهت حذف مباحث شهید و شهادت و جهاد در کتب درسی بود.

وی با تقدیر از آموزش و پرورش استان گفت: یکی از فعال ترین و همراه ترین ادارات، اداره آموزش‌وپرورش خراسان رضوی است که در همه لحظه ها ما را همراهی می کرد.

وی بیان کرد: جشنواره بین المللی فیلم ایثار را با حضور آثاری از لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و یمن از ۲۸ اردیبهشت تا ۳ خرداد برگزار می کنیم و این فرصتی است که دانش آموزان مدارس شاهد در جشنواره حضور پیدا کنند و خود دانش آموزان در آن شرکت کنند.

علی غفاریان پناهی رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه گفت: در عید امسال در اعتکاف علمی مدارس شاهد استان یک جهاد دانش آموزی با ۴ پایگاه (۲ پایگاه دخترانه و ۲ پایگاه پسرانه) انجام شد که در حدود ۹۰ نفر در این اعتکاف مشغول شدند و با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد.

وی همچنین به برخی دیگر از دستاوردها و اقدامات امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: افزایش دو برابری برگزاری یادواره های شهید، افزایش چند برابری دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و دلجویی از آنان، چاپ کتاب شهیدپژوهی و ... از دیگر اقدامات اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی بوده است.

وی افزود: انشاالله باید مدیرانی برای مدارس شاهد انتخاب شوند که در مواقع سخت کمک حال باشند نه اینکه از ما فاصله بگیرند.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار