مسابقه کشوری نوش‌دارو: 

نوش‌دارو و محتوای آن از نان شب هم واجب‌تر است

محتوای مسابقه نوش‌دارو ارزشمندتر از جوایز آن است

کاشمر (پانا) - مسئول برگزاری مسابقه کشوری نوش‌دارو گفت در این وانفسای فرهنگی و شبیخونی که دشمن به سمت جوانان و نوجوانان زده، نوش‌دارو و محتوای آن از نان شب هم واجب‌تر است، چرا که این تهاجم فرهنگی دشمن، به هیچ‌کس رحم نمی‌کند و اگر آگاهی نسبت به آن بوجود نیاید، حیات معنوی انسان را نابود خواهد کرد‌.

کد مطلب: ۱۳۶۰۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
نوش‌دارو  و محتوای آن از نان شب هم واجب‌تر است

سلمان یوسفی اظهار کرد:«جبهه مقاومت فرهنگی رویین دژ واقع در شهرستان کاشمر، به برگزاری عظیم ترین مسابقه فرهنگی کشور در حوزه عفاف و حجاب و پیامدهای روابط دختر و پسر، با عنوان «نوش دارو»، اقدام کرده است.»

وی ادامه داد:«جبهه مقاومت فرهنگی رویین دژ، مجری مسابقات بزرگ قرآنی فرهنگی بسیاری از قبیل رویین دژ، نیاز به نماز، درهایی از دریایی، نورعلی‌نور، شعور عاشورایی و آشنای غریب بوده است.»

وی بیان کرد:«در برهه کنونی کشور که دشمن دقیقا روی جوانان و نوجوانان ما دست گذاشته است، جبهه مقاومت فرهنگی رویین دژ، اقدام به برگزاری بزرگ‌ترین و عظیم ترین مسابقه مطالعاتی کشور با عنوان«نوش دارو» کرده است.»

سلمان یوسفی افزود:«این مسابقه با محوریت عفاف و حجاب و پیامدهای روابط دختر و پسر، به صورت کاملاً رایگان و مجازی در حال برگزاری است. لازم به ذکر است این مسابقه سراسری بوده و هیچ منعی برای هیچ یک از هم‌میهنان عزیز، برای شرکت در مسابقه وجود ندارد.»

وی تصریح کرد:«فرایند برگزاری این مسابقه کاملا مردمی بوده و به هیچ ارگان یا نهادی وابسته نیست و حتی جوایز آن هم توسط اعضای جبهه مقاومت فرهنگی رویین دژ تأمین شده است. البته با هماهنگی‌های انجام شده با وزارت آموزش و پرورش، ادارات استان‌ها و شهرستان‌ها در جهت تبلیغ و نشر این مسابقه فعالیت می‌کنند.»

مسئول برگزاری مسابقه نوش‌دارو، گفت:«از جوایز این مسابقه می‌توان به 8 کارت هدیه 2,000,000 تومانی و 14 کارت هدیه 1,000,000 تومانی برای نفرات برتر و 40 کارت هدیه 300,000 تومانی به قید قرعه برای افرادی که حداقل نصف نمره آزمون را کسب کنند، اشاره کرد که البته بهترین جایزه مسابقه با توجه به گفته ها و نظرات شرکت کنندگان؛ محتوای آن است.»

وی اذعان کرد:« لازم به ذکر است، نسبت به افزایش تعداد شرکت کنندگان، جوایز مسابقه هم، قطعا افزایش خواهد یافت. آخرین مهلت ثبت نام در مسابقه 5 اردیبهشت و زمان برگزاری آزمون 7 و 8 اردبیبهشت خواهد بود. هموطنان گرامی می‌توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی zil.ink/noosh__daroo مراجعه کنند‌.»

وی از فواید حضور دانش آموزان در این مسابقه گفت: «دانش‌آموزان با شرکت در این مسابقه علاوه بر جوایز مادی آن، به محتوای ناب مسابقه که حقیقتاً نوش‌دارویی است برای آن‌ها، دسترسی پیدا می‌کنند. دانش‌آموزان با مطالعه‌ محتوای مسابقه می‌توانند به بسیاری از سوالات خود در زمینه‌ رابطه‌ با جنس مخالف، تشکیل خانواده و همچنین چرایی رعایت عفاف و حجاب پاسخ دهند. در این وانفسای فرهنگی و شبیخونی که دشمن به سمت جوانان و نوجوانان ما زده، نوش‌دارو و محتوای آن از نان شب هم واجب‌تر است؛ چرا که این تهاجم فرهنگی دشمن، به هیچ‌کس رحم نمی‌کند و اگر آگاهی نسبت به آن بوجود نیاید، حیات معنوی انسان را نابود خواهد کرد.»

وی ادامه داد: «برگزاری مسابقه بهانه‌ای است تا مردم به سمت محتوای مسابقه بیایند و در کنار آن از جوایز ارزنده آن هم می‌توانند استفاده کنند.»

سلمان یوسفی در پایان بیان کرد:«توصیه ما به مردم، شرکت در مسابقه و نشر هر چه بیشتر مسابقه و محتوای آن است. محتوای مسابقه برای تمام افراد با سنین مختلف ضروری است. بنابراین هر کسی لازم است که اطرافیان خود را همراه مسابقه کند تا افراد بیشتری به محتوای نوش‌دارو دسترسی پیدا کنند.»

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار