فرماندار شهرستان دماوند:

دغدغه‌مندی معیشت مردم نقشه راه تمام مسئولان است

رودهن (پانا) - فرماندار شهرستان دماوند، دغدغه‌مندی معیشت مردم را نقشه راه و برنامه اصلی تمامی مسئولان در هر جایگاهی برشمرد که در راستای مهار تورم و رشد تولید طبق شعارسال باید حرکت نظام‌مند داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۶۰۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
دغدغه‌مندی معیشت مردم نقشه راه تمام مسئولان است

جلسه شورای معاونین فرمانداری شهرستان دماوند، به ریاست رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، معاونین فرمانداری، بخشداران رودهن و دماوند و مسئولان حراست و بازرسی در محل فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

رضا طاهرخانی در این جلسه اظهار کرد: همه مجموعه‌های اداری شهرستان باید همراه و همگام باشند تا بتوانیم به خوبی در جهت تحقق شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان مهار تورم و رشد تولید نام گذاری شده است گام برداریم تا مردم به خوبی جهش و رشد تولید را احساس کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان شهرستان خارج از فرافکنی خدمت‌رسانی کنند عنوان کرد: دغدغه معیشت مردم و تامین مایحتاج آنان در سطح شهرستان باید در دستور کار قرار بگیرد‌ و نظارت بر توزیع اقلام و قیمت‌های مصوب کالاها بیش از پیش باشد.

فرماندار شهرستان دماوند در ادامه بر ترویج، اشاعه و حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی به‌ویژه حجاب در سطح شهرستان و دستگاه های دولتی تاکید کرد و گفت: اجرای درست و قانونمند امر به معروف و نهی از منکر باید در سطح شهرستان انجام شود تا از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود‌.

طاهرخانی در پایان خاطرنشان کرد: در سال جدید برنامه‌های از قبیل هوشمندسازی بخش کشاورزی و دامداری و استفاده از تکنولوژی‌های جدید، کمک به توسعه محصولات گلخانه‌ایی در شهرستان، پیگیری و معرفی شهرستان دماوند به عنوان منطقه ویژه گردشگری، بستر سازی و تکمیل دولت الکترونیک در سطح ادارات و نهادهای دولتی شهرستان و هوشمندسازی شهرستان به عنوان پایلوت در استان تهران و همچنین رفع محرومیت اقشار آسیب پذیر جامعه در غالب جهش مسکن ملی در شهرستان، تکمیل پروژه های عمرانی و غیره باید در دستور کار مدیران قرار بگیرد و به درستی اجرایی شود چرا که همه ما خادمان مردم هستیم و در مسیر خدمت رسانی به آنان باید کار و فعالیت انجام دهیم.

خبرنگار: مهدیار نجاتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار