استقلال ۲ - ذوب‌آهن صفر

تهران (پانا) - دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برتری ۲ بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۳۵۹۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
استقلال ۲ - ذوب‌آهن صفر

تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

قضاوت این مسابقه را سیدرضا مهدوی با کمک‌ امیررضا آشور ماهانی و احد سلطانی بر عهده داشت.

آبی‌پوشان پایتخت در اولین دیدار خود در سال ۱۴۰۲ در شرایطی روبروی ذوب‌آهن اصفهان قرار گرفت که به دنبال پیروزی و سه امتیاز مسابقه بود.

شاگردان ریکاردو ساپینتو که ساعت‌های پر اضطرابی را برای حذف نشدن از لیگ قهرمانان آسیا پشت سر می‌گذاشتند ، برای رسیدن به صدر جدول نقشه کشیده بودند.

ذوب‌آهن در تهران کار سختی را روبروی استقلال پر انگیزه پیش رو داشت، شاگردان مهدی تارتار به دنبال متوقف کردن تیم پر انگیزه و شاداب استقلال بودند.

دقایق حساس:

دقیقه اول: استقلال در اولین دقیقه بازی صاحب موقعیتی برای باز کردن دروازه ذوب آهن شد. پاس مهدی قایدی به جعفر سلمانی رسید و او در حالی که فرصت خوبی برای ضربه زدن به توپ داشت مدافع حریف با تکل به موقع توپ را دفع کرد.

دقیقه ۶: پرتاب بلند اوت نادر محمدی باعث شد تا توپ از بالای سر عارف غلامی رد شده و به محمد حسین اسلامی برسد. مهاجم ذوب‌آهن سید حسین حسینی را دریبل کرد و سعی داشت دروازه خالی آبی‌ها را باز کند اما غلامی توپ را برگشت داد.

دقیقه ۱۹: محمد حسین محبی با پاس عالی خود مهدی قایدی را صاحب توپ کرد و این بازیکن با کنترل عالی و ضربه‌ای فنی توپ را به گوشه دروازه ذوب آهن فرستاد تا گل اول بازی شکل بگیرد.

دقیقه ۳۱: ارسلان مطهری در ‌پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن صاحب توپ شد اما ضربه این بازیکن به خارج رفت.

نیمه دوم:

دقیقه ۶۹: همکاری عالی بازیکنان استقلال باعث شد تا توپ به محمد محبی برسد. ستاره این روزهای استقلال توسط آرمان اکوان با تکلی از پشت متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. یامگا پشت توپ قرار گرفت و با فریب دروازه‌بان ذوب آهن گل دوم را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۰: پس از اینکه شوت سجاد شهباززاده توسط نادر محمدی برگشت داده شد، در ادامه شوت سرکش آرش رضاوند از بالای دروازه فرعباسی به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه ۸۲: ضربه ایستگاهی بازیکنان ذوب‌آهن به آرمان اکوان رسید اما ضربه این بازیکن در چهارچوب جایی نداشت.

این مسابقه سرانجام با برتری ۲ بر صفر آبی‌پوشان خاتمه یافت.

استقلال با ۳ امتیاز این مسابقه ۴۹ امتیازی شد و در رده دوم جدول جایگاهش را مستحکم‌ کرد.

ذوب‌آهن ۲۷ امتیازی هم در رده دهم جدول جای دارد.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، مهدی مهدی‌پور(زبیر نیک نفس)، یامگا، جعفر سلمانی، مهدی قائدی، سیلوا، ارسلان مطهری(سجاد سهباززاده)، محمد محبی و آرش رضاوند

ترکیب ذوب‌آهن:

حبیب فرعباسی، محمد قریشی، پویا پورعلی(بهمن سالاری)، نادر محمدی، صادق صادقی، آرمان اکوان، امیرحسین جدی، جلال مداحی، سامان نریمان جهان(سجاد عاشوری)، محمد حسین اسلامی و عرفان معصومی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار