مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی؛

۳۴ هزار نفر از خدمات نوروزی هلال احمر در خراسان جنوبی بهره‌مند شدند

بیرجند(پانا)- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت ۳۴ هزار و ۳۳۱ نفر از طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر در استان بهره‌مند شدند.

کد مطلب: ۱۳۵۹۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
۳۴ هزار نفر از خدمات نوروزی هلال احمر در خراسان جنوبی بهره‌مند شدند

محمد علی کاوسی با اشاره به خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر استان طی ایام نوروز، بیان کرد: تاکنون چهار هزار و ۵۱۳ نفر از خدمات و‌ مهارت های امدادی سحاب و پنج هزار و ۳۴۴ از فضای دوستدار کودک بهره مند شده اند.
وی ادامه داد: همچنین ۱۴ هزار و ۳۴۳ نفر از خدمات ایستگاه سلامت، سه هزار و ۹۵۱ نفر از خدمات پویش بهرفت و هزار و ۵۲۷ نفر از آموزش های امدادی و سلامت سفر بهره مند شده اند.
وی توزیع اقلام زیست محیطی را هزار و ۶۱۴ مورد و مخاطرات زیست محیطی را هزار و ۱۲۸ مورد عنوان کرد و گفت: هزار و چهار مسافر هم از فضای خیمه نماز بهره مند شده اند.

کاوسی با اشاره به عملکرد هلال احمر در طرح امداد و نجات نوروزی بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون به ۱۰۶ مورد حادثه امدادرسانی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان اینکه متاسفانه ۷۸ مورد از این حوادث در سطح جاده‌ها رخ داده است، افزود: در مجموع به ۹۰۷ نفر از آسیب دیدگان حوادث امدادرسانی شده است.

وی با بیان اینکه ۵۶ نفر از آسیب دیدگان حوادث توسط تیم های امدادی نجات یافته اند، اظهار کرد: از این تعداد، ۴۷ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۹ نفر به صورت سرپایی در محل درمان شده اند.

کاوسی با بیان اینکه طی این مدت ۲۲ مورد عملیات رهاسازی انجام شده و ۱۶۱ نفر در چادرهای هلال احمر و مکان‌های عمومی اسکان داده شده اند، گفت: ۴۳۲ نیرو در قالب ۱۷۷ تیم به حوادث امدادرسانی داشته‌اند.

وی اظهار کرد: در مجموع تیم های هلال احمر در سطح استان برای ۳۴ هزار و ۳۳۱ نفر از هموطنان خدمات امدادی و بشردوستانه ارائه کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار