قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور خبر داد:

بازدید ۴ میلیون نفر از پایگاه‌های میراث‌ملی، جهانی و موزه‌ها تا هفتم فروردین

تهران (پانا) - قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور گفت از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ تا هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ قریب به ۴ میلیون نفر از پایگاه‌های میراث ملی، جهانی و موزه‌های تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۳۵۹۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وزارت میراث فرهنگی، علی دارابی گفت: از مدت‌ها قبل برای نوروز ۱۴۰۲ تمهیدات مناسبی اندیشیدیم. از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۷ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۵۳ پایگاه میراث ملی، جهانی و ۲۶۸ موزه‌ای که تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قرار دارد، قریب به ۴ میلیون نفر ازاین اماکن بازدید کردند.

معاون میراث‌فرهنگی کشور افزود: استان‌های فارس، اصفهان، تهران، خوزستان و کرمان پنج استان اصلی بودند که بیشترین بازدید کنندگان را به خود اختصاص دادند.

او تصریح کرد: آمار بازدیدکنندگان نشان از استقبال گسترده مردم از اماکن، بناها، مجموعه‌های تاریخی و موزه‌های سراسر کشور دارد.

قائم‌مقام وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: همه پایگاه‌های میراث ملی، جهانی و موزه‌های تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی در روز سیزدهم فروردین تعطیل است. مردم برنامه‌ریزی خود را به گونه‌ای انجام دهند که قبل از سیزدهم فروردین ‌ماه بازدیدهای خود را انجام دهند. براساس تقویمی که مجموعه‌های فرهنگی‌تاریخی دارند، ۱۳ فروردین‌ماه در سراسر کشور این اماکن تعطیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار