مدیرکل آموزش وپرورش اردبیل:

بیش از 2 هزار نفر ازفرهنگیان اردبیلی در برنامه شناسایی معلمان نمونه این استان شرکت کردند

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش اردبیل گفت ۲ هزار و ۶۲۸ نفر از فرهنگیان و معلمان اردبیلی در برنامه شناسایی معلمان نمونه این استان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ شرکت کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۵۹۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 2 هزار نفر ازفرهنگیان اردبیلی در برنامه شناسایی معلمان نمونه این استان شرکت کردند

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش وپرورش اردبیل اظهار کرد: از مجموع ۲ هزار و ۶۲۸ نفر همکار فرهنگی یک هزار و ۴۰ نفر مرد و یک هزار و ۵۸۸ نفر زن هستند.

وی خاطرنشان کرد: پس از ارزیابی توسط کمیته‌های تشکیل شده یک هزار و ۲۳۹ نفر در قالب ۵۷۱ نفر مرد و ۶۶۸ نفر زن به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: این تعداد پس از داوری و ارزیابی در سطح منطقه طبق سهمیه اعلامی نواحی و مناطق به مرحله استانی و سپس به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

صفری افزود: در هفته بزرگداشت مقام معلم از این معلمان در سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور تجلیل به عمل خواهد آمد.

این مقام مسئول بیان کرد: برنامه شناسایی معلمان نمونه استان همزمان با سراسر کشور طبق شیوه نامه مربوطه و جدول زمانبندی از ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱ شروع و تا ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: در سال گذشته تعداد ۴۱ همکار نمونه منطقه‌ای و ۷ همکار نمونه استانی شناسایی شدند که همکاران نمونه استانی ضمن دیدار با مقام معظم رهبری و سفر به عتبات عالیات مورد تجلیل نیز قرار گرفتند.

صفری تصریح کرد: شرکت همکاران فرهنگی در این برنامه بیش از ۱۰۰ درصد نسبت به سال تحصیلی گذشته رشد داشته و با استقبال همکاران فرهنگی مواجه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار