اعتکاف علمی ۷۰۰ دانش‌آموز درخراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت در ایام تعطیلات نوروزی ۷۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر پایه دوازدهم در۲۱ پایگاه اعتکاف علمی مدارس استان شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۳۵۹۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
اعتکاف علمی ۷۰۰ دانش‌آموز درخراسان جنوبی

سید علیرضا موسوی نژاد در بازدید از پایگاه اعتکاف علمی دبیرستان دوره دوم استعدادهای درخشان بیرجند، اظهار کرد: از مجموع دانش آموزان حاضر در اعتکاف علمی ۴۰۰ نفر دختر و مابقی پسر هستند.

وی با بیان این که دانش آموزان شرکت کننده در اعتکاف علمی هر روز از ساعت ۷.۳۰ لغایت ۲۲ در پایگاه های مدارس حضور داشته و به مطالعه می پردازند، عنوان کرد: در راستای کیفیت‌بخشی آموزشی و استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان طرح اعتکاف علمی از ۲۷ اسفند سال گذشته آغاز شده و تا ۱۳فروردین ماه جاری ادامه دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، ایجاد فضایی آرام و عاری از استرس برای دانش آموزان و استفاده از تجربیات همدیگر را مهم ترین ویژگی‌های اعتکاف علمی دانست و تصریح کرد: فراهم کردن محیطی امن برای مطالعه دانش آموزان هدف اصلی اجرای طرح اعتکاف علمی دانش‌آموزان به شمار می رود.

به گفته موسوی نژاد، ارائه خدمات مشاوره‌ای توسط مشاوران مجرب و رتبه‌های برتر کنکور سراسری سال گذشته، مطالعه و رفع اشکال از جمله خدماتی است که در این پایگاه‌ها ارائه می‌شود.

شایان ذکر است با اجرای این طرح دانش آموزان در تعطیلات نوروز به صورت روزانه و تمام وقت برای مطالعه، برنامه تقویتی و تست زنی در مدارس حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار