در گفت‌وگو با پانا :

ابراهیم اصغری: «شماره 10» با بازی مجید صالحی بعد از عید فطر اکران می‌شود

تهران (پانا) - تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شماره 10» از اکران عمومی این فیلم سینمایی بعد از عید فطر و در اردیبهشت یا خردادماه 1402 خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ابراهیم اصغری: «شماره 10» با بازی مجید صالحی  بعد از عید فطر اکران می‌شود

ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم سینمایی «شماره 10» که در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شده بود، در گفت‌وگو با پانا درباره اکران عمومی این فیلم توضیح داد: «امیدواریم بتوانیم فیلم «شماره 10» را در نوبت بعد از اکران عید فطر و احتمالا اردیبهشت یا خردادماه 1402 به اکران برسانیم و در حال آماده سازی مقدمات آن هستیم. پروانه نمایش برای حضور در جشنواره فیلم فجر داشتیم اما برای اکران عمومی نیز باید پروانه نمایش دریافت کنیم که اقدام شده است.»

وی در پاسخ به اینکه آیا نسخه‌ای که از «شماره 10» در جشنواره فجر اکران شد به اکران عمومی می‌رسد یا خیر، گفت: «برخی اصلاحات فنی و کوچکی داشته است به ویژه در بخش ویژوال، که بعد از انجام و اتمام آنها نسخه‌ای جدید به اکران عمومی خواهد رسید.»

اصغری درباره حضور مجید صالحی و تاثیر این حضور در استقبال مخاطبان از «شماره 10» بیان کرد: «امیدوارم این فیلم بتواند در ارتباط با مخاطب شرایط خوبی داشته باشد هرچند باید منتظر باشیم در روزهای پیشرو، شرایط اکران فیلم‌ها در سینماها را ببینیم، چراکه مدتی بود شرایط اکران خوبی را شاهد نبودیم. من به اکران امیدوار هستم و امیدوارم شرایط بهتری پیش‌روی سینمای ایران قرار بگیرد.»

این تهیه کننده با سابقه سینما در پایان در توضیح فیلم «شماره 10» و مخاطبان آن گفت: «به اعتقاد من، «شماره 10» که به یکی از قهرمانان استثنایی دوران دفاع مقدس می‌پردازد و می‌تواند مورد اقبال مخاطبان جوان در سال 1402 قرار بگیرد، چراکه مردم ایران به ویژه نسل جوان، قهرمان را خیلی دوست دارد و ما نیز سعی کردیم این فیلم را با فاکتورهای جذب مخاطب سینما، بسازیم. با توجه به اینکه این فیلم پروسه شکل‌گیری یک قهرمان را نمایان می‌کند که به یک پهلوان تبدیل می‌شود، به اعتقاد من فیلم می‌تواند در اکران با مخاطبان ارتباط خوبی برقرار کند و از این بابت از مخاطبان به ویژه جوانان برای تماشای این فیلم دعوت می‌کنم.»

اولین نمایش و رونمایی فیلم سینمایی «شماره 10» در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در بهمن ماه 1401 اتفاق افتاد. این فیلم همچنین نظر اهالی رسانه را در خانه جشنواره به خود جلب کرد.

مجید صالحی بازیگر این فیلم برای ایفای نقش در آن، سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. همچنین این فیلم در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در 11 رشته نامزد شد که علاوه بر سیمرغ بازیگری مرد، توانست در 3 بخش بهترین موسیقی متن، بهترین چهره‌پردازی و بهترین طراحی صحنه جایزه سیمرغ بلورین را از آن خود کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار