پس از سه سال وقفه انتظار‌ها به پایان رسید؛

یأس در جوانان باعث بن‌بست می‌شود

مشهد (پانا) - روایت یک دانش‌آموز خبرنگار از دیدار نوروزی رهبر معظم انقلاب با مردم مشهد: «یأس در جوانان باعث بن‌بست می‌شود». جمله‌ای تامل بر‌انگیز است آن هم زمانی که دشمنان تمام سعی و تلاش خودشان را برای نابود کردن ایران گذاشته‌اند.

کد مطلب: ۱۳۵۷۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد

چه دیدار قشنگی بود، پس از سه سال وقفه انتظار‌ها به پایان رسیده بود، چشم‌هایی را می‌دیدم که بی‌قرار منتظر آمدن آقا بودند. آری این دیدار که برای مردم انقلابی مشهد انگار تجدید پیمانی مجدد هست با آرمان‌های انقلاب اسلامی که پرشور هم برگزار شد. از صبح مردم را در صحن پیامبر اعظم می‌دیدم که در صف‌های طولانی برای ورود به رواق امام خمینی(ره)ایستاده بودند تا پس از سه سال دوباره بتوانند رهبرشان را ببینند بالاخره وقتش رسید و رهبر معظم انقلاب با استقامت و صلابت وارد رواق شدند، مردم تاب نداشتند و همینطور شعار سر می‌دادند‌، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست.

چشمانی را می‌دیدم که هنگام شعار دادن اشک می‌ریختند، دل‌هایی را نظاره می‌کردم که انگار از بی‌تابی و بی‌قراری در آمده‌اند و آرامش یافته‌اند.

رهبر انقلاب مثل همیشه با نام پروردگار شروع کردند چه شروعی از این زیباتر بسم الله الرحمن الرحیم. رواق شلوغ بود به گونه‌ای که خیلی از مردم ایستاده بودند اما برایشان انگار مهم نبود که پایشان درد بگیرد با جان و دل به حرف‌های آقا گوش می‌دادند، بعضی‌ها همانگونه برپا داشتند یادداشت هم می‌کردند.

از میان آن همه صحبت‌های آقا اما جمله‌ای برای من انگار خیلی مهم و جالب بود.

«یأس در جوانان باعث بن‌بست می‌شود»

واقعا جمله‌ای تامل بر‌انگیز است آن هم زمانی که دشمنان تمام سعی و تلاش خودشان را برای نابود‌کردن ایران گذاشته‌اند. آخر این دیدار اما جالب تمام شد پس از هر جمله آقا شعار بود، شعارهایی از عمق وجود.

خبرنگار دانش آموز: احد غایتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار