دبیر اجرایی قرارگاه ۱۹ دی قم:

طرح کریمه اهل بیت(س) زمینه‌ساز تفریح سالم و ایمن مردم در بوستان‌هاست

قم(پانا)- دبیر اجرایی قرارگاه ۱۹ دی قم گفت طرح کریمه اهل بیت(س) بدنبال ایجاد شرایط مناسب برای تفریح سالم و ایمن عموم مردم در سطح شهر و بوستان‌ها است.

کد مطلب: ۱۳۵۷۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح کریمه اهل بیت(س) زمینه‌ساز تفریح سالم و ایمن مردم در بوستان‌هاست

مهدی علی بابایی، دبیر اجرایی قرارگاه ۱۹ دی قم امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح کریمه اهلبیت(س) در قم، اظهار داشت: ما در این طرح بدنبال ایجاد شرایط مناسب برای تفریح سالم عموم مردم در سطح شهر و بوستان‌ها هستیم.

وی افزود:به هیچ عنوان علاقمند به برخورد و انجام اقدامات سلبی نبوده و لبخند رضایت و آرامش در چهره همشهریان را به عنوان هدف اصلی خود دنبال می‌کنیم.

علی بابایی تأکید کرد: بیش از ۹۸ درصد از فعالیت‌های قرارگاه ۱۹ دی قم ایجابی و ترویجی است اما متأسفانه عده‌ای دوست ندارند آرامش مردم را ببینند و با انجام اقدامات ذکر شده بدنبال سلب آرامش روانی و اجتماعی مردم هستند.

وی یادآور شد: بنا بر ارسال گزارش‌های مردمی مبنی بر مزاحمت اراذل و اوباش و عده‌ای افراد سودجو و هنجارشکن در بوستان غدیر قم و اختلال در امنیت روانی و اجتماعی همشهریان، موضوع پس از دستور قضایی به اصلی‌ترین دغدغه نیرو‌های انتظامی و امنیتی تبدیل شد و طی سه هفته نسبت به پاکسازی بوستان اقدام شد.

دبیر اجرایی و سخنگوی قرارگاه نوزده دی بیان داشت: حفظ شئونات اسلامی در شهر کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) و آرامش و امنیت روانی و اجتماعی مردم خط قرمز قرارگاه است و اراذل و اوباش و هنجار شکنان بدانند اگر نسبت به اصلاح رویه اخلاقی و عملکردی خود اقدام نکنند با سد محکمی به نام قانون برخورد خواهند کرد و سربازان جان بر کف حافظ نظام و انقلاب در شهر مقدس قم اجازه خود‌نمایی و هنجار شکنی را به احدی در این استان نخواهند داد.

دبیر اجرایی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم با اشاره به ضرورت و اهمیت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح عموم مردم، بیان کرد: اگر عموم مردم در خصوص منکرات و معروفات حساسیت داشته باشند و در مورد کار‌های منکر تذکر زبانی و در خصوص معروفات نیز تشویق و تحسین آشکار انجام دهند، ریشه بسیاری از گناهان خشکیده شده و زمینه جلب رضایت حضرت ولی عصر(عج) فراهم می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار