رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز:

باغ گلستان تبریز احیا می شود

تبریز (پانا) - رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از احیا باغ گلستان تبریز و توزیع عادلانه و توجه به سرانه فرهنگی محلات در اجرا و تدوین برنامه‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
باغ گلستان تبریز احیا می شود

امیر نصیربیگی در نشست خود با اصحاب رسانه استان ضمن اشاره به اهمیت طراحی و برنامه ریزی در حوزه فرهنگی و اجتماعی، از احیا باغ گلستان تبریز خبر داده و گفت: برنامه داریم تا این موضوع را برای سال آینده عملی سازیم و این مکان به محل اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری پویا تبدیل شود.

وی با اشاره به تحولات بودجه ای این سازمان برای سال ۱۴۰۲ گفت: بودجه سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری تبریز برای سال آتی نسبت به سال گذشته دچار تحول ویژه ای شده است و این تحول در سطح شهر و برنامه های سازمان نیز دیده خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری المپیاد پرچم در راستای شناسایی استعداد های جوانان و نوجوانان بیان کرد: برگزاری المپیاد ملی پرچم به مسرت کامل رایگان بوده و در این بین از شهروندان و ثبت‌نام کنندگان هیچ هزینه ای گرفته نشده است. این مسابقات فرصت خوبی برای شناسایی و کشف استعداد های نهفته است و امیدواریم بتوانیم تا هر ساله این المپیاد را تکرار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره نوروزی تبریز؛ بهشت ماندگار، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از ۲۳ اسفند تا سوم فروردین ماه ۱۴۰۲برگزار می‌شود و مراسم افتتاحیه جشنواره‌های نوروزی نیز ساعت ۱۹ فردا در محوطه عمارت تاریخی ائل گلی خواهد بود.

نصیربیگی در پایان از تدوین برنامه‌های این سازمان برای محلات شهر خبر داد و افزود: این برنامه برای سال ۱۴۰۲ به شورای شهر ارائه و تایید شده است. توزیع عادلانه و توجه به سرانه فرهنگی در محلات نیز در برنامه‌های مناسبتی مورد توجه قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار