مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی:

جوانان هلال احمر جاذبه‌های گردشگری را به مسافران معرفی می‌کنند

بیرجند (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت جوانان داوطلب هلال احمر طی ایام نوروز در کنار خدمات امدادی، جاذبه‌های گردشگری را به مسافران معرفی می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۵۶۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
جوانان هلال احمر جاذبه‌های گردشگری را به مسافران معرفی می‌کنند

محمد علی کاوسی در مراسم افتتاحیه طرح خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی که با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی دیگر از مسئولان استانی و‌ شهرستانی برگزار شد، بیان کرد: جمعیت هلال احمر، سازمانی مردمی و بین المللی بوده که با استفاده از توان مردمی‌به نیازمندان خدمت رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه در راستای ایجاد سفری ایمن و اوقات فراغتی خوش، در کنار دیگر سازمان‌های امدادرسان، خدماتی به مردم در دستور کار قرار داده ایم، افزود: جمعیت هلال احمر در قالب طرح خدمات بشر دوستانه و با هدف نهادینه کردن حس مسئولیت پذیری اجتماعی، افزایش تاب آوری اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان به مسافران نوروزی خدمت رسانی می‌کند.

کاوسی با بیان اینکه جوانان داوطلب هلال احمر طی ایام نوروز در کنار خدمات امدادی، جاذبه‌های گردشگری را به مسافران معرفی می‌کنند، اظهار کرد: همچنین تیم های آموزش همگانی و مربیان توصیه‌هایی به مسافران ارائه خواهند کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی، بیان کرد: با استقرار تیم های امداد و نجات در پایگاه‌های سراسر استان و نقاط حادثه خیز در زمینه‌های جست و جو، اسکان اضطراری، امداد و انتقال آمادگی لازم را داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به تقارن نوروز ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان، بیان کرد: طی ماه مبارک رمضان طرح « همای رحمت» در راستای دستگیری از نیازمندان اجرایی و کمک های مردمی‌به صورت شبانه و ناشناس در جامعه هدف توزیع می‌شود.

فرماندار بیرجند هم در این مراسم با بیان اینکه خوشبختانه با کمک متولیان و‌ فرهنگ سازی رسانه ای، چهارشنبه سوری آرامی را پشت سر گذاشتیم، افزود: متاسفانه آمار حوادث جاده ای استان و کشور بالا بوده که این امر نیازمند نهادینه کردن فرهنگ رانندگی و رعایت قوانین ایمنی است.

فاضلی خواستار هم افزایی دستگاه‌ها در میزبانی از مسافران نوروزی شد و گفت: هلال احمر در تمامی صحنه‌های همدلی حضوری صادقانه داشته و پیشینه ای افتخار آفرین دارد.

وی با بیان اینکه خدمت در هلال احمر بر محور انسان دوستی، صلح و‌ بشر دوستی، کرامت انسانی و کاهش آلام بشری است، اظهار کرد: هلال احمر سازمانی مردمی‌بوده که مسئولیت پذیری اجتماعی به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی این نهاد مطرح می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار