معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تاکید کرد:

لزوم پاسخگویی مناسب به شبهات و سوالات دانش‌آموزان

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی سیستان و بلوچستان بیان کرد ضرورت دارد پاسخگویی مناسب به شبهات و سوالات دانش‌آموزان صورت گیرد و در راه تبیین، آسیب‌شناسی و رفتار انتقادپذیر باید جزء اولویت‌ها باشد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
لزوم پاسخگویی مناسب به شبهات و سوالات دانش‌آموزان

حسن بروشکی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در خصوص نقش مدیران، معاونین و مربیان گفت: مدیریت مدرسه یک مسئولیت انقلابی بوده و جایگاه این عزیزان بسیار رفیع است، بنابراین باید با نگاه و توجه ویژه‌ای در مسئولیت خود گام بردارند تا حتی در کوچک‌ترین اندازه هم شاهد رنگ باختن معارف و اعتقادات نباشیم.

بروشکی بر لزوم پاسخگویی مناسب به شبهات و سوالات دانش آموزان تاکید کرد و افزود: در راه تبیین، آسیب‌شناسی و رفتار انتقادپذیر باید جزء اولویت‌ها باشد. بنابراین در پایان این نشست ها دانش آموزان به بیان دیدگاه های خود می‌پردازند و به سوالات آنان پاسخ داده می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی استان خاطرنشان کرد: در این نشست ها، تبیین عملیات روانی دشمن، نقش فضای مجازی در جریان ناآرامی‌ها، استفاده از ابزار رسانه و نقش آن در جریانات اخیر کشور، اهداف و پشت پرده های ناآرامی‌ها و حمایت های بیگانگان از عملیات های آشوب طلبانه و غیره از محورهایی بود که در این نشست ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

دانش آموز خبرنگار: مبینا میر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار