مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد :

شهیدان‌‌، گنجینه‌های تاریخی و الگوی ایثار هستند

ملارد ( پانا ) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، همزمان با سالروز بزرگداشت شهدا و دیدار با خانواده شهدا، شهیدان را گنجینه‌های تاریخی و الگوی ایثار خواند.

کد مطلب: ۱۳۵۶۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
شهیدان‌‌، گنجینه‌های تاریخی و الگوی ایثار هستند

سعید تیموری راد مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در گفت‌وگو با پانا در مورد عظمت مادران شهید گفت : مادران شهدا نمونه کامل و بارز فداکاری و ایثار هستند، همان مادرانی که تمام و کمال راه و رسم مادری را به جا آوردند و با فداکاری پسران شهید خود امنیت کشور را تامین کردند.

وی ادامه داد: مادران شهدا موجودات بی همتایی هستند که تاریخ جز در دوران پر برکت زندگی اهل بیت(ع) کوچک‌‌ترین‌‌ نمونه‌ای از آنها سراغ ندارد و این سخاوت فراتر از چیزی است که آن را مهر مادری می‌نامند.

این مقام مسئول افزود: شهدای هشت سال دفاع مقدس، گنجینه‌های تاریخی و الگوی ایثار هستند؛ اما باید دانست شجاعت و عظمت شهید متأثر و نشأت گرفته از مادران ایثارگری هستند که تربیت چنین فرزندی را به بهترین شکل و با معیارهای اسلامی انجام دادند، این مادران صبور با شجاعت بی‌بدیل خود و الهام از مکتب حضرت زهرا(س) فرزندان خود را تقدیم راه حق و حقیقت کردند.

وی تصریح کرد: مادران ایران در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه‌های جاویدی آفریدند که تاریخ همیشه از آن ها یاد خواهد کرد، آنان با استقامت و تحمل دشواری‌ها، برای حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی و امنیت و آرامش مردم، همه ملت ایران را مدیون خود ساختند و سال‌های طولانی را پس از شهادت فرزندان خود سپری کردند و متحمل سختی زیادی شدند.

دانش‌‌‌آموز‌‌ خبرنگار : فاطمه نعمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار