دانش‌آموز پردیسی رتبه اول قرائت کشور را کسب کرد

پردیس(پانا)- دانش‌آموز پایه هفتم از مدرسه‌ ناوک، ساکن شهرستان پردیس رتبه اول کشور در رشته قرائت قرآن در پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز پردیسی رتبه اول قرائت کشور را کسب کرد

امیرمحمد بارفروش، پایه هفتم از مدرسه‌ی ناوک، ساکن شهرستان پردیس، در رابطه با نحوه استعدادیابی خود در رشته قرائت قرآن، گفت: هنگامی که قاری‌ها در تلویزیون و یا مساجد قرآن تلوات می‌کردند به قرائت قرآن علاقه‌مند شدم و از طریق کلاس‌های استاد وحید مهاجر در مسجدالغدیر، استعداد خود را در قرآن پیدا کردم.

قاری نوجوان پردیسی ادامه داد: استاد وحید مهاجر و استاد حسن ابراهیم‌آبادی در این راه به من کمک‌های زیادی کردند و موفقیت خود را عنایت به اهل‌بیت و خدا و تشویق‌های اساتید و خانواده‌ام میدانم.

وی درباره الگوی خود نیز بیان کرد: الگوی من در زمینه قرآن استاد مصطفی اسماعیل است، او بسیار فنی می‌خواند و با تقلید از آن می‌توانیم بر صوت‌های فنی و مجلسی مسلط شویم.

بارفروش افزود: به نظر من برای اینکه در رشته قرائت قرآن به موفقیت دست پیدا کنیم این است که تمرین مکرر داشته باشیم و به صوت‌ قاریان مطرح با دقت گوش‌ کنیم و از آنها تقلید کنیم.

قاری نوجوان پردیسی همچنین درباره دیگر فعالیت‌های خود گفت: از دیگر فعالیت‌های من در زمینه قرآن، ترتیل و حفظ قرآن است و در رشته ورزشی تکواندو هم مقام‌های زیادی کسب کرده‌ام.

خبرنگار دانش‌آموز: سارا توحیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار